Нова українська школа 2020/2021: синергія, інтеграція, менеджмент

На захід були запрошені представники департаментів (управлінь) освіти і науки різних рівнів, ректори (директори) закладів післядипломної педагогічної освіти. Під час засідання обговорювалися питання упровадження змін в контексті Нової української школи, створення безпечного освітнього середовища, розбудови мережі STEM-центрів як сервісної моделі реформи НУШ, перспективні завдання щодо розвитку Хабів національного освітнього технопарку «СІМ НОТ» 21 вектор розвитку освіти 21 століття: «Освіта для мене – школа для всіх», «Освіта. Наука. Особистість», «Освітній хай-тек», «Сервісний дизайн освітніх технологій», «Teach Hub», «Інноваційний менеджмент», «Відкрите партнерство, підготовки педагогічної еліти.
Усі регіони України були представлені на виставці «Освітні інновації Нової української школи 2020/2021 року», організованої в межах форуму. У межах інформаційно-виставкової платформи заходу представники Закарпаття теж презентували матеріали з досвіду впровадження Нової української школи в області та підготовки педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти до реалізації Державного стандарту базової середньої освіти.
Зазначимо, що у 2021 році Закарпатським ІППО підготовлено 7637 педагогічних працівників, зокрема:
- тренери-педагоги для підготовки вчителів початкових класів – 102 чол.;
- тренери-педагоги для підготовки асистентів учителів – 17 чол.;
- тренери-педагоги для підготовки вчителів за освітніми галузями (5 клас) – 299 чол.;
- учителів початкових класів – 1340 чол.;
5) асистенти учителів – 639 чол.;
6) учителі за освітніми галузями (5 клас) – 5240 чол.
Дякуємо координаторам освітніх галузей, тренерам і тренерам-педагогам за активну участь у підготовці педагогічних працівників, які забезпечуватимуть викладання предметів та інтегрованих курсів в умовах Нової української школи у 5-х класах у 2022/2023 н.р.
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» висловив подяку колективу Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти за активну участь у Національному освітньому форумі «Нова українська школа 2020/2021: синергія, інтеграція, менеджмент» та схвально відгукнулася про його роботу щодо розбудови Нової української школи, високий рівень представлених матеріалів, їх сучасність.
