Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
Структурний підрозділ ЗІППО у своїй діяльності керується Постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. № 617 „Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів” та затвердженим Положенням про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти. У своїй діяльності РЦПІО керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про дошкільну освіту”, іншими актами законодавства та цим Положенням.
Центр підтримки інклюзивної освіти відповідно до покладених на нього завдань:
1) здійснює підвищення професійної компетентності педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами шляхом організації та проведення, зокрема, тренінгів, семінарів, вебінарів;
2) надає консультативно-методичну допомогу з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами керівникам та педагогічним працівникам закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, установ (закладів) соціального захисту населення, закладів охорони здоров’я, батькам (іншим законним представникам) дитини, посадовим особам обласної (Київської та Севастопольської міських) держадміністрацій, представникам органів місцевого самоврядування та громадським об’єднанням;
3) проводить аналіз даних щодо фахівців, які надають психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами у відповідній області, м. Києві та Севастополі (їх професійний рівень, місце роботи);
4) здійснює узагальнення інформації про заклади освіти відповідної області, м. Києва та Севастополя, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами;
5) проводить аналіз даних щодо охоплення навчанням дітей з особливими освітніми потребами у відповідній області, м. Києві та Севастополі, вивчає та узагальнює досвід роботи закладів освіти;
6) надає в межах компетенції пропозиції щодо удосконалення законодавства з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами відповідному структурному підрозділу з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів органів управління освітою обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій та МОН;
7) співпрацює з Інститутом спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук та іншими структурними підрозділами закладу післядипломної педагогічної освіти щодо застосування сучасних методик проведення комплексної оцінки, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, адаптації освітніх програм до потреб дітей з особливими освітніми потребами, розробки індивідуальної програми розвитку та з інших питань в межах своєї компетенції;
8) проводить інформаційно-просвітницьку роботу з підвищення рівня обізнаності громадськості про дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, у взаємодії з громадськими об’єднаннями, батьками (іншими законними представниками) дітей, закладами освіти шляхом організації та проведення лекцій, тренінгів, семінарів, вебінарів, поширення інформаційних матеріалів у засобах масової інформації тощо.
Кадрове забезпечення центру підтримки інклюзивної освіти
Керівництво діяльністю центру підтримки інклюзивної освіти з 2018 року здійснює завідувач Воротинцева Олена Олександрівна
Методисти Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти:
Кириленко Надія Василівна
Олос Маріанна Юріївна
Новини та анонси центру
Становлення особистості в умовах сучасного розвитку суспільства
26 травня науковці та практики України та колеги з-за кордону у сфері соціальної роботи, інклюзивної та спеціальної педагогіки, психології, медицини, реабілітації зустрілися …