Рего Ганна Іванівна

Завідувач кафедри дошкільної початкової та інклюзивної освіти.
Кандидат педагогічних наук, доцент.
Освіта:
Прикарпатський університет ім. Василя Стефаника (1996 р.);
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (2020 р.);
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (2007 р.)
Доцент кафедри психології та педагогіки (2013 р.)
Діяльність у громадських об’єднаннях:
Почесний член громадської організації „Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури”;
Член громадської організації Інформаційно-дослідницьким центром „Інтеграція та розвиток”;
Член Угорського педагогічного товариства (м.Будапешт);
Член Угорської Академії наук;
Член Закарпатського підрозділу Угорської Академії наук.
Перелік наукових, навчально-методичних публікацій
1. Reho Hanna, Konovalchuk Ivan, Konovalchuk Inna, Halian Olena, Lisovska Tetiana, Vatamaniuk Halyna Effectiveness of Distance Learning in Higher Education Institutions under the Martial Law: Journal of Curriculum and Teaching. Vol 11, No 6 (2022) ISSN: 1927-2677 (Print) ISSN 1927-2685 (Online) http://jct.sciedupress.com DOI: https://doi:10.5430/jct.v11n6p78 http://jct.sciedupress.com (Scopus)
2. Рего Г.І., Рего О.Ю. Використання музейної педагогіки в закладах дошкільної освіти Закарпаття. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Випуск 89. Київ: Видавничий дім „Гельветика”, 2022. С.123-128. DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.89.25
3. Reho Hanna. Nurturing tolerance in preschoolers by Transcarpathia childrenʼs literature (late 20th – early 21 st centuries). Mountain School of Ukrainian Carpaty, №27. 2022. 167-171. doi: 10.15330/msuc.2022.27.167-170.
4. REHO H., REHO O., Research of Burnout Syndrome Among Family Doctors in the conditions of COVID-19 Pandemic // Social Studies: Theory and Practice, Vol. 10, No. 1/2021, s.96-111. DOI: 10.34858/sstp.1.2021.007 Index Copernicus International
5. Рего Г., Використання творчої спадщини В.О. Сухомлинського в закладах дошкільної освіти з угорською мовою навчання // Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 14. / упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2021. – С. 238-250 (355 с.) Index Copernicus International: https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=48435
6. Hanna Reho: Expansion of public movement for education of preschool age children in Zakarpattia at the end of the XX-at the beginning of the XXI century // Proceedings of CIEA 2018. The Fifth International Conference on Adult Education / Education for values-continuity and context. – ED learning. Printed in June 2018 by Editografica – Bologna (Italy). – 245-251. ISBN 978-88-87729-48-1
7. Anna REHO: A multikulturális oktatás és az etnikai tolerancia kialakulása Kárpátalja óvodai nevelési intézményeiben // KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT 2018. 16. ÉVFOLYAM 2. SZÁM. – 147-154. DOI: 10.17165/TP.20118.2.11 http://trainingandpractice.hu/?q=hu/kurrens-folyoirat
8. Hanna Reho, Livia Balogh. Gender Education and Analysis of Self-Awareness Aspects Development Level Related to the Children’s Gender and Age Identification in Preschool Childhood. CONTINUOUS EDUCATION: CURRENT DISCOURSES / Edited by Yaroslav Syvokhop and Jakub Świerzawski. Monograph 49. Publishing House of University of Technology, Katowice, 2022. 192-207.
9. Dr. Demény Piroska, Anna Reho. Barátságos iskola: az iskolai bántalmazás megelőzése és csökkentése. Універсальні навички ХХІ століття: педагогічні акценти професійної підготовки і вищої освіти: колективна монографія / За заг. ред. Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець. Ужгород: РІК-У, 2022. – 245-251.
10. Рего Г., Демень П., MESEMŰHELY – TEHETSÉGSEGÍTÉS AZ ÓVODÁBAN Перспективи і пріоритети педагогічної освіти в епоху соціальних викликів: монографія / Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець та колектив авторів / За заг. ред. Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець. Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021. С.293-308.
11. Рего Г., Фаіне Домбі А., Домбі М. EMBERKÉNT, PEDAGÓGUSKÉNT, MENTORKÉNT… Gondolatok a pedagógus hivatásról Перспективи і пріоритети педагогічної освіти в епоху соціальних викликів: монографія / Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець та колектив авторів / За заг. ред. Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець. – Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021 С.118-132.
12. Забезпечення соціалізації підростаючого покоління в полікультурному просторі Закарпаття крізь призму сьогодення і минулого. The System of Management and Peculiarities of Continuons Professional Development of Pedagogues in Conditions of a Multicultural Environment and European Integration. Monograph. Editors: Yaroslav Syvokhop, Tadeusy Pokusa. Opole: the Academy of Management and Administration in Opole, 2020; ISBN 978-83-66567-19-1; Р.65-76.
13. Hanna Reho Zur Geschichte beruflicher Ausbildung der Erzieherinnen und Erzieher in der Karpatenregion (Mitte des 19. – Anfang des 20. Jahrhunderts) [History of the formation of training of educators in Zakarpattia ( middle of the nineteenth and early twentieth centuries)] / Education and training national and international tendencies of education and training / Dr.Krisztina Kovács PhD, Prof. Dr. Alice Fáy Dombi. – Szegedi Egyetemi Kiadó Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, 2019. – ol.157-171. ISBN 978-615-5946-04-2
14. Anna Reho: Przesłanki prawnego rozwiązania pytania o edukację przedszkolną na Zakarpaciu pod koniec XIX wieku / Całożyciowe uczenie i stawanie [się red. A. Chabior. M. Krawczyk-Blicharska, S. Kowalski], Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce, 2018. 173-189. ISBN 978-83-65850-24-9
15. На допомогу молодому педагогу. [навчально-методичний посібник] / Рогач І.М., Рего Г.І., Керецман А.О., Рего О.Ю., Пішковці А. – М .М. Ужгород: Ужгородський національний університет, 2020. 123 с.
16. Рего Г.І., Рего О. Ю. Теоретичні засади соціалізації особистості у дошкільному віці // Психологічний і педагогічний дискурс: Наукові записки вчених: збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – С. 165-168.
17. Рего Г.І., Рего О. Ю. Рекомендації щодо профілактики емоційного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти. Педагог у викликах часу: збірник психолого-педагогічних матеріалів. – Ужгород: ЗІППО, 2020. – С. 92-97.
18. Рего Г.І. Педагогічна просвіта батьків як основа вдосконалення сімейного виховання. Педагог у викликах часу: збірник психолого-педагогічних матеріалів. – Ужгород: ЗІППО, 2020. – С. 39-49.
19. Anna REHO MOŽNOSTI ZÍSKANIA DIPLOMU ŠPECIALISTOV Z PREDPRIMÁRNEJ EDUKÁCIE NA KONCI XIX. A ZAČIATKU XX. STOROČIA PRE RODÁKOV Z BEREŽSKEJ, UGOČSKEJ, UŽSKEJ A MARMOROŠSKEJ ŽUPY Premeny školy a učiteľské vzdelávanie v historickom kontexte a nové perspektívy Zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou organizovanej Pedagogickou fakultou Prešovskej univerzity v Prešove pri príležitosti 70. výročia založenia Pedagogickej fakulty v Prešove Prešov 6. – 7. február 2019. – 371-377. ISBN 978-80-555-2267-8
20. Рего Г.І., Рего О.Ю. Інклюзивна освіта в Угорщині (з досвіду дошкільного закладу Кертвийеші м.Комло) // Освіта дітей дошкільного віку у соціокультурному просторі: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією Л.В.Зданевич, Н.М.Миськової, Л.С.Пісоцької, О.Д.Рейпольської. Хмельницький: ХГПА, 2019. У 2-х ч. Ч ІІ. 221 с. + СD. – С.78-82.
21. Рего Ганна, Реалізація інклюзивної дошкільної освіти в Україні // Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м.Івано-Франківськ, 11-12 жовтня 2018 р. / Упоряд. Гуменюк І.В., Джус О.В., Кучерак Н.В., Труш Н.В., Паска Т.В., Сидорик Ю.Р. – Електронні дані. (Об’єм: 8,9 Мб). – м.Івано-Франківськ: НАІР, 2018. Ч.1. – 458 с. – С.339-347. ISBN 978-966-2716-99-3
22. Reho Аnna: Implementácia inkluzívnej predškolskej výchovy na Ukrajine / Inkluzívne príspupy v edukácii detí a žiakov / Veronika Kušnírová, Gabriela Vojteková. – Ružomberok: VERBUM – vydavateelśtvo Katolíckj univerzity v Ružomberku, 2018. – C.121-128. ISBN 978-80-561-0598-6 / Реалізація інклюзивної дошкільної освіти в Україні / Інклюзивний внесок у виховання дітей та учнів / Вероніка Кушнірова, Габріела Войтекова. – Ружемберок: ВЕРБУМ – Видавництво Католицького університету Ружомберок, 2018 р. – С.121-128. ISBN 978-80-561-0598-6
23. Рего Г.І. Передумови становлення і розвитку альтернативної педагогіки в Угорщині // Інноватика у вихованні: зб. наук. пр.. Вип. 8./ упоряд. О.Б. Петренко; ред..кол.: О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, М.Г.Гринькова та ін.. – Рівне: РДГУ, 2018. – С.202-212. (включ. до Переліку наукових фахових видань України). ISSN 2411-4553.
Автор монографії „Дошкільне виховання у Закарпатті: витоки й історія розвитку (1836-1918 рр.)”, співавтор восьми зарубіжних колективних монографій, автор більше ста наукових публікацій в фахових виданнях України та за кордоном (Угорщина, Словаччина, Румунія, Польща, Молдова, Болонья (Італія), Австрія).
Сфера наукових та професійних інтересів:
історія становлення та розвитку дошкільного виховання;
методика навчання та виховання дітей дошкільного віку в полікультурному середовищі;
вдосконалення професійних й загальних компетентностей вихователя закладу дошкільної освіти в полікультурному середовищі;
навчання української мови дітей в дошкільних закладах з угорською мовою викладання;
створення толерантного середовища в закладах дошкільної освіти Закарпаття.
E-mail: rehohi@zakinppo.org.ua