17 травня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся захід, присвячений апробації матеріалів посібника з теми „Творчість і мотивація: від проєкції до результату”, що формується в рамках реалізації проєкту ГО „Центр освітніх ініціатив „Толока”: „Резиденція. „Гармонія. Розвиток. Взаємодія” в межах реалізації проєкту „Zmina 2.0 „Субгранти для культурних проектів” фонду „Ізоляція” за фінансової підтримки Європейського Союзу. На зустріч запрошувалися педагоги мистецьких дисциплін, учителі початкових класів, керівники гуртків.
З вітальним словом виступила заступник директора з навчально-методичної роботи та моніторингу якості освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Грабовська Тетяна Іванівна.
Ольга Просіна, голова ГО „Центр освітніх ініціатив „Толока”, завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО „Університет менеджменту освіти” НАПН України, к.пед.н., доцент, провела інтерактивне заняття з теми „Техніки стимулювання творчості для підвищення мотивації в умовах невизначеності” (на основі авторських матеріалів розділу „Творчість як фактор мотивації досягнень”. Вагоме значення – висвітленню мотиваційно-візуалізованих аспектів щодо ознайомлення з актуальним контентом через призму подолання проявів прокрастинації та віднайдення життєвого ресурсу в умовах війни.
Захід проведено у змішаному форматі. До очної студії приєдналися 15 освітян із м. Ужгорода. Віртуальна студія об’єднала 62 учасників із Закарпатської області та з різних куточків України.
Усі долучені з великим натхненням і неабиякою зацікавленістю виконували вправи (груповий формат активностей) для розвитку творчих навичок, ділилися ідеями та особистими професійними здобутками. Наприкінці зустрічі пролунали позитивні відгуки.
Зі словами подяки до всіх учасників та гостей тренінгу виступила старший викладач кафедри дошкільної, початкової та інклюзивної освіти інституту Жабляк Марія Дмитрівна. Вона підкреслила важливу роль музикотерапії на внутрішній стан особистості. Адже музикотерапія має безпосередній вплив на емоційний, етичний та естетичний розвиток людини і глибоко діє на її внутрішній стан.
Сутність нашого розуміння музикотерапії полягає в тому, що ми вважаємо її не лише лікувальним, а ще й корекційно виховним засобом. Позитивний вплив музики позначається не лише на патологічно змінених функціях організму дитини, а й на цілеспрямованому та систематичному формуванні й вихованні особистості з психофізичними порушеннями, соціалізуючи та адаптуючи її до умов сьогодення. Ритм, мелодія, гармонія, які втілені в музичному творі, можна вважати прямими носіями лікувально-виховного впливу. Отже, музикотерапія – це контрольоване використання музики в лікуванні, реабілітації та вихованні дитини, яка має різні стреси у воєнний час.
Усі учасники закцентували увагу на важливості та надзвичайній актуальності отриманого інформаційного контенту задля реалізації подальшого професійного зростання та особистісного розвитку особистості.
Марія Жабляк, старший викладач кафедри дошкільної, початкової та інклюзивної освіти ЗІППО




