Вчергове відбувся вебінар для вчителів, які викладатимуть предмети „Пізнаємо природу”, „Природничі науки” та „Довкілля” в 6-му класі. Тема „Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому процесі з інтегрованих курсів природничого спрямування”, як одна з найгостріших у період освітньої реформи, розглядалася у межах постійнодіючого семінару з проблем оцінювання на принципах Концепції нової української школи.

Серед низки розглянутих питань – формувальне оцінювання для вчителя та для учня.

Спікерка Тетяна Сторчак, редакторка-методистка природничого напряму від бренду Formula видавництва „Лінгвіст”, що спеціалізується на адаптації міжнародних ліцензійних видань для Нової українською школи, детально розкрила особливості оцінювання, груп результатів та рівнів оцінювання навчання, визначення груп навчальних досягнень у різних видах діяльності.
Було обговорено, також, опираючись на приклади з досвіду роботи практикуючих педагогів, головні виклики в реалізації проблеми оцінювання в умовах НУШ: як зберігати баланс між формувальним та формальним оцінюванням, питання екологічності та обов’язковості зворотного зв’язку, практик формувального оцінювання.
Ольга Бокоч, завідувач навчально-методичного кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін, технологій та фізичної культури ЗІППО