
Першокласники Чинадіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів працювали у межах тематичного тижня „Світ тварин”. Школярі розмірковували над проблемними питаннями: „Хто такі тварини?”, „Як живуть свійські і дикі тварини?” та „Чому треба берегти тварин?”. Ознайомилися з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями та правилами догляду за ними. Обговорювали та порівнювали живих істот. Учні із захопленням слухали цікаві факти про тварин, переглядали відео, спостерігали за тваринками та розповідали про їхні особливості. У малих групах вигадували та малювали тварину, якої не існує в природі. Грали в рухливі ігри: „Хто і як рухається”, „Журавлі і жаби”, „Кіт і миші” та „Совонька”. Створювали колаж „Улюблені тварини”, ліпили та малювали за шаблоном тварин із мультфільму. Цікаво пройшла гра „Що переплутав художник”, виконували математичні і мовні завдання від „вусатих” і „хвостатих”. Упродовж тижня діти поглиблювали свої знання про тварин, їхню поведінку, виконуючи різноманітні завдання, розвивали творчу ініціативу, допитливість, фантазію.иждень „Навіщо їсти” був дуже цікавим і смачним для першокласників Ганичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Учні шукали відповіді на запитання „Навіщо ми їмо?”, „Як визначити корисну і шкідливу їжу?”, „Як поводитись за столом під час споживання їжі?” через засвоєння правил здорового харчування та поведінки за столом, розв'язування повсякденних проблем математичного змісту, гри „Ланцюжок здорового харчування” та ін. Спільно виготовили міні-проект „Кольори мого здоров'я – вітаміни”, дізнавалися, які корисні поживні речовини містяться у різних продуктах, намагалися зрозуміти роль різноманітного харчування, формували навички дослідницької діяльності, спостерігали, які органи чуття задіяні у процесі харчування та травлення, вчилися висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Групова робота „Що ми знаємо про їжу” спонукала дітей виразно вголос читати нескладний текст, висловлювати свою думку з приводу почутого та записати здобуту інформацію.