
З 01.01.2022 року набувають чинності зміни до Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти та Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.
Який алгоритм визначення категорій (типологій) освітніх труднощів у здобувачів освіти з особливими освітніми потребами та порядок забезпечення їх підтримки в закладі загальної середньої освіти?
Як оформити протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу щодо визначення рівня підтримки?
Як зміниться з 01.01.2022 року індивідуальна програма розвитку?
Які зміни чекають у «кабінеті закладу освіти» в АС «ІРЦ»?
Як визначати рівень підтримки? Як від цього залежить фінансове забезпечення, наявність асистента учителя(вихователя) у інклюзивному класі(групі), надання соціальних послуг, кількість корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять?
На ці та інші питання Ви отримаєте відповіді від завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО Воротинцевої Олени під час вебінару «Методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі ЗЗСО та ЗДО», який відбудеться 04 січня 2022 року о 10.00 з використанням платформи Google Meet. Покликання буде надіслано на електронні адреси за годину до початку заходу. Реєстрація
ТУТ!