Такі різні діти…

irc 2

Завдання сучасної школи – досягнення найбільш ефективної суспільної форми організації навчальної діяльності дітей. Однак,для цього необхідно знати природу й закономірності індивідуальних особливостей дітей як суб'єктів навчальної діяльності.

 

У ході курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивного та інтегрованого навчання тренером-психологом Нікітіною Лілією Володимирівною, що є фахівцем КУ „Інклюзивно-ресурсний центр №1” Ужгородської міської ради, проведено тренінг, мета якого – модифікація поведінкових навичок педагогів у роботі з дітьми, які відчувають посилену тривогу, проявляють агресивну поведінку в школі через те, що не можуть упоратися зі шкільними вимогами й обмеженнями. Ця тема є актуальною, бо така поведінка виникає без видимої причини, і це збиває з пантелику вчителів.

irc 1

irc 3