Загальні матеріали

Технологія модульного інтерактивного навчання як засіб підвищення якості знань учнів

Грабовська Т.І. – завідувач центром інноваційних педагогічних технологій та дистанційного навчання ЗІППО;
Грабовський О.В. доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін ЗІППО

Як батьки ставляться до зовнішнього тестування

Українські батьки ставляться до зовнішнього тестування неоднозначно, свідчать результати всеукраїнського соціологічного дослідження, проведеного Інститутом Горшеніна. Так, про позитивне ставлення до нової системи вступу до вищих навчальних закладів заявили 38,7% опитаних. І майже така ж кількість респондентів (39,5%) ставиться до нововведення негативно. Кожен десятий з опитаних батьків (10,4%) не визначився зі ставленням до зовнішнього тестування, а 11,4% — байдуже.