Загальні матеріали

IV Всеукраїнський форум «Вчитель – новатор»

Розпочалася реєстрація на IV Всеукраїнський форум «Вчитель-новатор»!
Компанія «Майкрософт Україна» щорічно організовує форум «Вчитель-новатор» за підтримки Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОНмолодьспорту України. Цей захід передбачає ознайомлення освітян з сучасними педагогічними та інформаційно-комунікаційними технологіями.

Впровадження стандартів якості превентивної освіти

alt
15 лютого 2013 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти було проведено розширену нараду «Впровадження стандартів якості превентивної освіти» методистів районних (міських) відділів(управлінь) освіти райдержадміністрацій та міських рад і директорів базових навчальних закладів Закарпатської області.

Школи-новатори

Списки загальноосвітніх навчальних закладів Закарпатської області, які беруть участь у Програмі інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів „Школи-новатори”: завантажити документ

Особливості Управління інноваційною діяльністю в освітніх закладах Закарпатської області

Управління інноваційними педагогічними процесами є однією із складових загальної системи управління освітою. На сучасному етапі у системі освіти акцент робиться на управлінні цілісним педагогічним процесом на науковій основі, розумінні всієї його складності, знання механізмів і закономірностей педагогічної взаємодії, які сприяють розвитку особистості, що є основним завданням освіти. Управління інноваційними процесами здійснюється на загальнодержавному, регіональному рівнях та на рівні загальноосвітніх навчальних закладів. Спільним для всіх рівнів управління освітою є прагнення подолати адміністративний стиль управління, мінімізувати бюрократичні зв’язки між рівнями управління, використовувати інтелектуальний та творчий потенціал педагогів, залучати вчених до вирішення проблем сучасної педагогічної практики.

Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності

Це положення розроблене відповідно до чинного законодавства України, зокрема Законів України «Про освіту» , «Про загальну середню освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про авторське право і суміжні права», «Про науково-технічну інформацію», «Про наукову і науково-технічну експертизу», з метою упорядкування інноваційно-освітньої діяльності у системі освіти (далі — інноваційна освітня діяльність).