Загальні матеріали

Майстерність – найвища форма професіоналізму педагога

kuzma1

Зараз багато говорять про педагогічну майстерність. І це закономірно. Адже в умовах дистанційного навчання педагог (чи це учитель, керівник гуртків, тренер, вихователь, педагог-організатор) повинен володіти як навчальним матеріалом, формами, змістом, методами роботи, так і технічними засобами, інформаційними технологіями, програмами.

Готуємося до нового навчального року

pozask1

З метою якісної організації роботи закладів позашкільної освіти в умовах військового стану кабінетом методики виховної та позашкільної роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної совіти проведено вебінар у форматі онлайн „Про організацію освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році".

Учителі технологій продовжують готуватися до Нової української школи

techno1

Відповідно до мети технологічної освітньої галузі, мета предмета „Технології" реалізується в забезпеченні наступності у формуванні ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів з початкової школи, їх включення до підготовчого циклу з вивчення технологій та дизайну; прилучення учнів до основ народної культури, національного виховання через вивчення технік і технологій декоративно-ужиткового мистецтва; подальший розвиток самозарадності в побуті, формування системного та критичного мислення, навичок безпечного та ощадливого використання технологій та матеріалів тощо.

Краєзнавчо-спортивно-співоча гра-квест „Захистимо Україну”

zahystumo-ukr-1

Міжнародний день захисту дітей і свято закінчення навчального року відзначили в Боздоському парку Ужгорода гуртківці Закарпатського центру туризму
Діти – найцінніший скарб кожного народу. Щасливі діти у мирній країні – найзаповітніша мрія, яку повинні втілювати у життя дорослі.

Відкрите тренування з техніки пішохідного туризму і спортивного орієнтування зібрало вихованців центру туризму, діток з числа внутрішньо переміщених осіб та всіх бажаючих

tren1

16 травня 2022 року Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді організував і провів відкрите тренування з техніки пішохідного туризму та спортивного орієнтування. Мета – розвиток пішохідного туризму та спортивного орієнтування і популяризація їх на Закарпатті, широке залучення дітей, молоді і населення до занять фізичною культурою та спортом, у тому числі дітей-переселенців, національно-патріотичне виховання молоді та її підготовки до захисту рідної України, підвищення рівня спортивної майстерності гуртківців.

Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»)

dzura 1

25 жовтня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Закарпатським центром туризму було проведено семінар-практикум для відповідальних у районах (містах, окремих територіальних громадах) та професійно-технічних навчальних закладах Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). У заході взяли участь 45 представників з 13 районів та 5 міст Закарпаття.

„Екологічна абетка від „А” до „Я”

ekol 2

На днях на базі Ужгородської міської бібліотеки для дітей „Казка” відбулася презентація книжки Василини Кузьми „Екологічна абетка від „А” до „Я”. Це перша книжка Василини Михайлівни, хоча на сторінках обласних газет, а особливо фахової „Слово учителя”, вона друкувала досить часто свої вірші, малі форми прози. Учитель за професією – і вірші про учителів та для дітей.

Джерело творчості

Изображение 008

Нещодавно підбито підсумки ІІ обласного етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів ,,Джерело творчості” у номінації „Керівник гуртка-2016”.

Креативність педагогів – успіх вихованців

kreapedaУ контексті Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки нові завдання постають перед методичною службою позашкільної освіти. Особливістю її функції має стати мобільність, швидке реагування на зміни в позашкільній освіті, інтереси дітей, запити батьків та педагогічна майстерність методистів, керівників гуртків.
Методична робота в Ужгородському районному центрі дитячої творчості відповідно до цих вимог передбачає систему взаємопов’язаних дій і заходів, які спрямовані на забезпечення методичного супроводу організації виховної роботи у закладі в цілому та всебічне, якісне підвищення загальнокультурного рівня у керівників гуртків, педагогів, удосконалення професійної майстерності та розвиток творчого потенціалу.

Методичні рекомендації з виховної роботи

На сучасному етапі розвитку освіти система національного виховання будується на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовки молоді до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.