Географія та економіка

Змагання юних географів у м. Харкові

heotur

Із 23 до 27 жовтня 2017 року в Харкові проходив фінальний етап ХІІІ Всеукраїнського турніру юних географів. В інтелектуальному змаганні взяли участь 125 учнів у складі 26 команд із Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Житомирської, Івано-Франківської, Кіровоградської, Львівської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Харківської, Херсонської, Хмельницької та Чернівецької областей.

Фінансова грамотність – одна із ключових компетентностей Нової української школи

„Фінансова грамотність – одна із ключових компетентностей Нової української школи і вона вже закладена в Законі„Про освіту”. Попри те, що 1-й клас НУШ буде лише в 2018 році, а 12-й – аж у 2030-му, ми маємо напрацьовані матеріали для всіх класів і для всіх вікових груп. Це робота, яку зроблено на випередження. Фактично зараз в усі програми базової школи включено завдання, орієнтовані на розвиток фінграмотності, але це має бути здійснено більш системно і для всієї школи, – зазначила Лілія Гриневич, Міністр освіти і науки України на одному із освітніх форумів.

Самоосвіта як основа підвищення фахової компетентності вчителя географії та економіки

sem 2

Саме під таким гаслом у рамках курсів підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки області 11 квітня в Закарпатському ІППО пройшла Школа педагогічної майстерності. Відкрила захід методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін Г.Б. Глюдзик (керівник курсів). Епіграфом до свого виступу Г.Б. Глюдзик вибрала народну мудрість: „Найкращий учитель – це досвід, він дуже дорого бере, але добре вчить”, адже педагоги-практики найчастіше у своїй роботі орієнтуються на власний досвід, постійно удосконалюють його протягом усієї трудової діяльності, шукаючи при цьому найоптимальніші шляхи для підвищення якості навчання та розвитку інтересу учнів до вивчення предмета.

Упровадження нових програм з географії

IMG 2410

Шкільна географічна освіта як одна зі складових всебічного становлення особистості потребує сьогодні нових підходів, нових шляхів розвитку, удосконалення змісту та технологій побудови навчально-виховного процесу. Саме така мета передувала проведенню 06 квітня, в рамках курсів підвищення кваліфікації вчителів географії Закарпатської області, круглого столу «Упровадження нових програм з географії у 6, 7 та 8 класі: основні виклики та шляхи їх подолання».

Всесвітній тиждень грошей

fin

На виконання листа МОН України та ДНУ „Інститут модернізації змісту освіти” щодо реалізації програми заходів дослідно-експериментальної роботи з впровадження курсу „Фінансова грамотність” протягом березня у навчальних закладах України реалізовувався проект „Всесвітній тиждень грошей”. У рамках цього заходу з 14 по 20 березня 2016 року в УЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 ім. В.С. Ґренджі-Донського м.Ужгорода (директор Б.М. Кіштулинець) учителем географії та економіки Я.І. Косачевич організовано і проведено низку заходів з метою підвищення обізнаності учнів про важливість фінансової освіти.

Фінансова грамотність: досягнення, проблемні питання та завдання

finansu

Сучасний освітній процес вимагає впровадження інновацій, які сприяють формуванню всебічно розвиненої особистості. Ми живемо у добу ринкових відносин і маємо бути компетентними в економічних питаннях.
У вересні в Ужгороді відбувся обласний семінар-практикум з курсу «Фінансова грамотність», який проводився на виконання листа Міністерства освіти і науки України від 13.08.2015 № 1/9-390 «Про продовження дослідно-експериментальної роботи з впровадження курсу «Фінансова грамотність».

Обласний семінар «Актуальні питання апробації підручників з географії для 6-го класу»

Підручник – це особлива дидактична система, яка не тільки розкриває зміст навчання, але й є специфічною моделлю процесу навчання. Це означає, що підручник має двоєдину суть. З одного боку, для переважної більшості учнів він є джерелом знань, носієм змісту навчання, з іншого – засобом навчання, який володіє матеріальною формою, пов’язаною зі змістом навчання, з процесом засвоєння цього змісту.