З книги Ходанич Л.П., Гнаткович Т.Д., Андрела Л.В. «Урок як форма організації навчання рідної мови: Навчально-методичний посібник для вчителів-словесників»
Холодним дощовим осіннім ранком зустрічала гостей з усіх куточків Закарпаття високогірна Рахівщина, адже саме тут у Великобичківській ЗОШ І – ІІІ ст. №1 Рахівського району стартував черговий обласний науково-практичний семінар методистів української мови та літератури відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій та міськвиконкомів на тему „Формування мовної компетентності як складової інноваційної діяльності вчителів української мови та літератури”.
Кабінет української мови і літератури розпочав свою роботу у травні 1946 року. Його очолив Л.Нестерович, а відтак – М.Зінченко, В.Дяченко, М.Медвідь, Й.Кучинський та Г.Білокопитова. З січня 1950 року зав. кабінетами, в обов’язок яких входила й відпо-відальність за стан викладання української і російської мов, були З.Лебедівська, Л.Сопільняк, О.Біднова, А.Арсірій, О.Кулинич, Д.Федака.