Нова школа потребує нового вчителя

Онлайн-навчання відбулося за різними напрямами: професійна діяльність учителя (формування ключових та предметних (галузевих) компетентностей відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти „Нова українська школа”), організація інклюзивного навчання, використання цифрових технологій та технологій дистанційного навчання.
Надзвичайно плідно попрацювали тренери під час майстер-класу. Презентуючи власний творчий доробок, педагоги продемонстрували найефективніші сучасні методики навчання, які слід застосовувати в освітньому процесі в 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції „Нова українська школа”.
Освітяни переконані, що мають уникати у своїй роботі штампів і дбайливо витворювати власний спектр методичних прийомів, доповнювати оригінальними новаціями традиційну палітру методів. Одним із ефективних методів, як засвідчує практика, є ігрова діяльність. Використання ігрових елементів на уроках великою мірою забезпечує їх проведення відповідно до найсучасніших загальнопедагогічних, психологічних і дидактичних вимог, адже гра враховує вікові та індивідуальні особливості учнів, у яскраві тони забарвлює емоційне тло уроку, формує пізнавальну самостійність, активність й інтереси дітей, витворює унікальну єдність словесних, наочних і практичних методів навчання, дає змогу раціонально використовувати час, має й інші переваги.
У творчій співпраці педагоги дійшли висновку, що настала необхідність переходу від „передачі знань” до „навчання вчитися”, „навчати жити”. Отож повернути учням інтерес до загальноосвітніх предметів, зробити навчання цікавим, посилити бажання вчитися – головні завдання сучасної Нової української школи.