Іноземні мови

Розвиток України в умовах європейської інтеграції потребує модернізації процесу викладання іноземних мов в системі освіти й широкого використання комунікативного, компетентнісного підходів реалізації загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Таким є вектор навчально-методичної роботи у галузі іншомовної освіти, що здійснюється методистами іноземних мов Мар'яною Тріфан (англійська мова), Іванною Буксар (німецька мова) та Олесею Рацюк (французька мова).

Language for resilience

angl6dec1

У листопаді 2022 року Британська Рада в Україні розпочала серію тренінгів курсу „Викладання та навчання у важкі часи" для вчителів англійської мови, які вимушено тимчасово переміщені в інші регіони України.

Викладання та навчання у важкі часи

hardtimes4

Коли як не тепер?
Що таке психологічне потрясіння і які його види ви знаєте? Чи впливає це на процес навчання та як допомогти в складній ситуації? Що таке триєдина теорія мозку і яка саме його частина відповідає за логіку, раціональні рішення чи розумові функції? Чому саме неокортекс відповідальний за когнітивну обробку і прийняття рішень аргументовано і логічно? Де ця межа для вчителя й учня, яку варто не перетинати для організації емоційно стабільного процесу навчання? Які стратегії допоможуть учителю оминати тригери сьогодення і не тільки? Які саме два види захисної реакції можна спостерігати в сучасному класі?
На ці та багато інших запитань вчаться знаходити відповіді вчителі англійської мови нашої області. З 26 по 28 листопада в місті Варшава проходить практичний тренінг, організований Британською Радою в Україні спільно з Міністерством освіти та науки України.

„Нуш. Іноземна мова. Ключі до успіху”

facylitatora1

20 вересня відбулася презетація онлайн-порадника для вчителів іноземної мови „Нуш. Іноземна мова. Ключі до успіху" (поради фасилітатора).
Реформа НУШ, незважаючи ні на що, рухається далі і прийшла до середньої школи.

Актуальні питання викладання іноземних мов

inozemni2

29, 30 та 31 серпня іншомовна спільнота Закарпаття долучилася до циклу вебінарів, присвячених актуальним питанням вивчення/викладання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році.

Вчителі іноземних мов обговорили проєкт методичних рекомендацій з викладання предмета „Іноземна мова” у 2022/2023 навчальному році

inozemna5klas-1

22 червня відбувся онлайн семінар для представників іншомовної освіти.
У заході взяли участь 190 вчителів англійської, німецької, французької мов.

Нові підходи у підручникотворенні щодо викладання французької мови у 5 класі

francuzka-1

У ході курсів підвищення кваліфікації вчителів французької мови, що викладатимуть предмет у 5 класі за Концепцією НУШ організовано та проведено вебінар з автором підручника для 5 класу Іриною Ураєвою. Цікавий погляд на сучасний підручник з проєкцією наскрізних умінь та перспективних тенденцій методик викладання іноземної мови від француьких авторів, дружня атмосфера дискусії та обмін досвідом з колегами, що використовуть серію підручників авторки у навчальному процесі – саме таким був вебінар 30 травня.

Семінар-практикум учителів іноземних мов з питань закінчення навчального року 2021/2022

end-of-year-inoz-1

Відповідно до плану роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти 27 травня відбувся семінар-практикум учителів іноземних мов з питань закінчення навчального року.

Україна воєнна: дні франкофонії

Screenshot 7

27/02/22 - 1 Битва за Київ: між порятунком і опором
06/03/22 - Війна в Україні: хоробрість і страх жителів Києва
13/03/22 - Україна під бомбами: цивільні у пастці
Щороку 20 березня Міжнародний день франкофонії широко відзначався різним акціями з популяризації французької мови на теренах нашої держави при підтримці іноземних франкомовних представництв в Україні, таких як посольства Франції, Швейцарі, Бельгії, Канади, Алжиру та інших.
Цьогоріч все змінилося… Змінилося в одну мить, в один ранок 24 лютого.

„Нова українська школа: методика навчання французької мови у 1-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу” (Навчально-методичний посібник)

 

francuzka

Зростаючі потреби в спілкуванні різними мовами, співпраця між країнами із різними культурними традиціями та нова освітня система в Україні вимагають суттєвих змін у підході до оновлення змісту та методів навчання іноземних мов. Знання іноземних мов є важливою передумовою для особистих, культурних, професійних та економічних контактів. Оновлення цілей та змісту навчання зумовлює оновлення освітніх технологій.
У початковій школі мета шкільного курсу полягає у формуванні комунікативної та соціокультурної компетенції учнів, розвитку їхньої здатності використовувати французьку мову як інструмент спілкування у діалозі культур. Учні ознайомлюються з особливостями життя та побуту народів країн франкомовного світу.