Початкова освіта

Актуальні питання організації освітнього процесу у початкових класах

actpytorh1

У Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти 20 вересня відбувся вебінар для вчителів початкових класів ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин „Актуальні питання організації освітнього процесу у початкових класах".

Порадник з питань організації освітнього процесу в початкових класах закладів загальної середньої освіти

poradnyk3

Педагогічними та науково-педагогічними працівниками Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти укладено методичний посібник «ПОРАДНИК з питань організації освітнього процесу в початкових класах закладів загальної середньої освіти».
Доробка містить методичні рекомендації з посиланням на нормативні документи, які забезпечать ефективну реалізацію Державного стандарту початкової освіти.
Посібник структуровано з урахуванням кращих практик, досягнень та викликів за результатами впровадження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа».

Методична розробка адресована вчителям початкових класів, вихователям групи продовженого дня, керівникам закладів загальної середньої освіти.

Переглянути

Початкова освіта в нових реаліях

kyryk1

22 серпня відбулася інструктивно-методична онлайн-нарада «Початкова освіта в нових реаліях: досвід, ризики та перспективи» за участі відповідальних осіб за початкову освіту місцевих органів управління освітою територіальних громад, представників від освітян початкової ланки громад.

„Світ чекає крилатих”…

nush-program-1

Відповідно до плану роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти 03 червня відбувся вебінар „Вибираємо Освітні програми НУШ" для вчителів початкових класів області.

Освіта по-новому: крокуємо з НУШ

IMG-076d962d7fe3738e0919b07a516c21b0-VНе навчаймо дітей так, як навчали нас,
– вони народилися в інший час!
Сьогодні змінюється роль учителя. Його вже не сприймають як безпосереднє джерело знань, бо знання можна почерпнути з інтернету, і з різноманітних книг, і з інших джерел. Головне зараз – навчити учнів вчитися. Бо коли дитина займається тим, що їй подобається, вона знаходить для цього бажання, сили та енергію. І школа має стати тим середовищем, в якому можна все це втілити.

Методика викладання української мови як державної для початкової школи

ТитульнаРідна мова – мати єдності, батько
громадянства і сторож держави.
Мікалоюс Даукша
Навчання мови – складне педагогічне явище, яке має розглядатися як система. Її компонентами є: мета, зміст, методи, засоби, форми і результати навчання. Усі вони тісно пов'язані між собою, взаємодіють і взаємозумовлюють один одного. Головним серед них є мета навчання, що пронизує всі інші компоненти і, насамперед, зміст навчання. Зміна одного чи кількох компонентів може вплинути на характер усієї системи навчання. Наприклад, зміна змісту будь-якого компонента викликає зміну методів, способів і форм навчання, а отже, і всієї системи.
У період реформування освітнього процесу України, виникла нагальна потреба розробки інтегрованого курсу «Методика викладання української мови як державної для початкової школи» закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин як складової загальної «Методики викладання української мови».

НУШ: педагогічні здобутки

IMGТой, хто хоче змінити світ, повинен починати з себе!

Шановні колеги! Ви обрали професію вчителя початкових класів – одну з найважливіших і найскладніших педагогічних професій, яка вимагає від вас не тільки давати знання, а й докладати чимало зусиль, щоб розвивати, захищати, оберігати, наставляти, вміти розгледіти в кожному своєму учневі «золоте зернятко» і допомогти йому «прорости», виховати достойну людину.

Cемінар-навчання для регіональних тренерів та експертів

20190921 110346

21 вересня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар-навчання для тренерів та експертів за участі Марини Пристінської – керівника початкової школи у НВК "Новопечерська школа", учасниці великої кількості семінарів, майстер-класів та форумів з педагогіки, редактора у видавництві "Шкільний світ", автора педагогічних публікацій; Інни Большакової – тренера міжнародного проекту "Читання та письмо для розвитку критичного мислення", методиста з дошкільного виховання та початкового навчання НМЦ дошкільної і початкової освіти, та представників видавництва "Ранок".

Упроваджуємо регіональний курс «Культури добросусідства»

Завдання, яке стоїть перед педагогами початкової освіти – запровадження системного підходу до проведення цілеспрямованої роботи з формування життєвих компетентностей учнів, складовою яких є соціальна й громадянська компетентності. Їх складовими є формування толерантності (у широкому сенсі, тобто етнічної, релігійної, мовної, гендерної, вікової, соціальної, ін.) не тільки у дітей, але й у їхніх батьків.