Великоберезнянський район

Творча скарбничка вчителів образотворчого мистецтва Великоберезнянщини

vber-obr1

Мистецтво – могутній засіб виховання, тому дуже важливо навчати дітей розуміти його, захоплюватися ним і висловлювати себе у творчості. Завдяки осягненню творів мистецтва діти проходять емоційну школу – виховання добрих почуттів, що може здійснити лише безкорислива любов педагога до учнів і предмета.

Проектування методики уроку історії в контексті оновлення змісту освіти

У час впровадження Нового державного стандарту та пошуку нових шляхів для вирішення різноманітних освітніх проблем формування предметних компетентностей на уроках суспільствознавчих дисциплін посідає чи не найперше місце. Ми спілкуємося в мережі Інтернет, використовуємо новітні засоби передачі інформації, але все ж таки обмін досвідом роботи – дієвий засіб для стимулювання самоосвітньої діяльності вчителів. Відкритий діалог, де педагоги готові поділитися власними напрацюваннями і почути думку іншого – це підтвердження бажання не зупинятися, іти далі, удосконалюватися.
Саме до такого висновку прийшли учасники районного семінару вчителів суспільнознавчих дисциплін, який відбувся на базі Волосянківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Зростаємо професійно

Будь-яка людина, розпочинаючи свій професійний шлях, відчуває труднощі, проблеми через відсутність необхідного досвіду. Становлення вчителя відбувається складніше, ніж у представників інших професій, тому що педагогічна освіта не гарантує успіх учителю, що розпочинає професійну діяльність. Щоб стати педагогом, недостатньо аудиторних знань. Потрібен синтез наукових знань, особистісних якостей, володіння педагогічною технікою, передовими педагогічними досягненнями. Допомогти молодому вчителю у його професійному становленні, розв’язанні конкретних проблем методики викладання – одне із ключових завдань організації методичної роботи з учителями початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів Великоберезнянського району.

Зберігаємо історичну пам'ять, плекаємо національну самосвідомість

Кожна людина починає свідоме життя з рідного краю, де і формує власний світогляд.
Як закласти міцний ґрунт для національної самосвідомості, глибокої поваги до предків, виховати патріотизм та сформувати активну громадянську позицію?
Цю проблему обговорювали вчителі історії Великоберезнянського району на семінарі-практикумі, що відбувся у Верховинобистрянській ЗОШ І-ІІ ступенів.

Відбувся семінар-практикум «Професійна компетентність вчителя як передумова творчого розвитку особистості учня»

Реалізація теми семінару відбулася на базі Жорнавської ЗОШ І-ІІ ступенів 6 листопада 2014 року. У семінарі взяли участь 15 учителів трудового навчання Великоберезнянського району.

Який класний керівник потрібен школі зараз і чого йому варто було б навчитися?

Саме таке проблемне запитання було поставлено перед класними керівниками 5-6 класів загальноосвітніх шкіл Великоберезнянського району, які взяли участь у роботі районної школи розвитку організаційних умінь класного керівника.

Формування національної свідомості школяра

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.
Питання розвитку системи патріотичного виховання, формування національної свідомості – одне з головних у підготовці виховників до реалізації завдань і змісту патріотичного виховання дітей та молоді відповідно до Концепції національно-патріотичного виховання учнівської молоді.

Мій рідний край очима сучасників

wb-myridnykray1

Наше сьогодення зактуалізувало відомий постулат: любов до Батьківщини починається з любові до своєї родини, до землі, до батьківського дому, до своїх предків. По-особливому звучить нині заклик педагога О.Захаренка: «Пишіть історію, діти! Правдиву, єдину, неповторну», щоб знали «якого Ви роду, якого племені, щоб пишалися своїм минулим, вірили в майбутнє!»

Літні табори відкриті для дітей

Велика літня перерва у школярів - це період зміцнення їхнього здоров’я, пізнання цікавого, нових знайомств та пригод; це пора морального загартування, духовного збагачення, пора яскравих вражень, творчості, активного пізнання світу та себе в ньому. З 2 по 15 червня 2014 року на базі шкіл Великоберезнянського району працювали 14 пришкільних таборів із денним перебуванням. Тут відпочили 1418 дітей, серед яких 400 учнів пільгових категорій.

Дотримуватися у педагогічній практиці «методу перспективи»

Сьогодні ми усвідомлюємо, що світ тримається на людях небайдужих, здатних прийти на допомогу. Усі ми прагнемо, щоб нас оточували добрі, люблячі, доброзичливі люди. Усвідомлюємо важливість таких особистісних цінностей як патріотизм, толерантність, повага. Зважуючи на педагогічних терезах знання, уміння, навички й вихо­ваність, розуміємо вагомість ефективної діяльності сучасного педагога щодо формування ціннісних орієнтирів, які допоможуть успішній самореалізації учням у соціумі.