Відбувся районний навчально-практичний семінар учителів трудового навчання (технологій)

1522571849869

Трудове навчання в умовах освітньої реформи орієнтовано на формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які спрямовані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей. Розуміння нових змін мають створити всі предмети в Новій українській школі, щоб формувати ключові компетентності. І тут трудове навчання може бути „лідером”.

Учитель, який має прагнення працювати творчо, розвиває свої здібності до творчої педагогічної діяльності, самовдосконалюється в цій діяльності, так необхідній сьогоднішній школі, яка на потребу нашого часу має готувати своїх випускників розвинутими творчими особистостями. Створити необхідні умови для розвитку педагогічної творчості вчителів, відповідну позитивну атмосферу, надихнути педагогів на творчу діяльність і підтримати своїх колег у їхніх творчих педагогічних пошуках було метою семінару-практикуму для вчителів району з трудового навчання, який відбувся на базі Рахівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №4 з теми „Формування проектно-технологічних компетентностей учнів на уроках трудового навчання”.
Семінар відкрив директор школи Шуста Василь Васильович, який презентував навчальний заклад і ознайомив учасників з творчою лабораторією трудового навчання.
Учасники семінару відвідали змістовний і цікавий відкритий урок технічної праці у 8 класі „Технологія електротехнічних робіт. Монтажні схеми”, проведений вчителем трудового навчання Кокішем Юрієм Васильовичем.
На практичному занятті „Технологія виготовлення виробу з солоного тіста”, під керівництвом учителя обслуговуючої праці Котелюк Марини Іванівни, учасники семінару та учениці 6 класу виготовляли підставки для писанки.
У теоретичній частині семінару завідувач РМК Капустяк Н.Т., звернувши увагу на те, що у сучасних умовах, щоб зацікавити учня, необхідно застосовувати новітні освітні технології, які направлені на розвиток індивідуальних нахилів і творчих здібностей учнів, практичного їх використання, набуття життєво необхідних загально трудових компетенцій, формування пізнавальної самостійної діяльності ознайомила присутніх з використанням на уроках методу ментальних карт (карт знань) як засобу відображення процесу мислення і структуризації інформації у візуальній формі.
Під час роботи семінару працювала виставка творчих робіт учителів трудового навчання та учнів навчального закладу.
Учасники семінару поділилися враженнями та подякували вчителям за змістовний семінар і чудовий настрій.

Горбач О.І.,
учитель трудового навчання
Рахівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, голова РМО