Мукачево, Мукачівський район

Високе мистецтво навчання і виховання

DSC 1203

ХХІ століття – це епоха активних знань, здатних до поступального розвитку і руху. В епоху знань конкурси педагогічної майстерності, як і бурхливі темпи розвитку освіти, ставлять все нові і нові вимоги до професійної й особистісної підготовки вчителя.

Колегія відділу освіти Мукачівської районної державної адміністрації

Ми живемо та працюємо у той час, коли рівень академічних знань освітян став менш вагомим – на зміну приходять нові показники якості освіти: стійка мотивація пізнання нового, безперервність самоосвітніх процесів педагогічних працівників, усвідомлення ними необхідності навчатися впродовж життя. Допомогти вчителю адаптуватися в інноваційному просторі, створити умови для самовираження та самоствердження – безпосередній обов’язок районного методичного кабінету.

Всеукраїнська «Школа юного археолога» – у Чинадієві

chunadievo 1

Згідно з наказом Закарпатського центру туризму від 26.06.2015 №77 та наказом МОН України від 06.04.2015 №400 «Про затвердження плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на ІІ півріччя 2015 року за основними напрямами позашкільної освіти» у замку Сент-Міклош (смт Чинадієво, Мукачівський район, Закарпатська область) з 1.07.2015 по 28.08.2015 проведено Всеукраїнську «Школу юного археолога». Робота «Школи» відбувалася на базі Міжнародної волонтерської молодіжної еколого-археологічної експедиції «Замки Закарпаття». Організатором і координатором виступив Закарпатський центр туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді (відповідальний Дзембас О.В.).

Колегія освітян Мукачівського району

kolehia myk 1

Нещодавно в приміщенні залу засідань Мукачівської районної ради проведено розширене засідання колегії відділу освіти Мукачівської районної державної адміністрації. У роботі колегії взяли участь голова Мукачівської районної ради Михайло І.П., в.о. голови Мукачівської районної державної адміністрації Данканич А.А., заступник голови Мукачівської районної державної адміністрації Біров О.З., начальник відділу освіти Мукачівської райдержадміністрації Товт О.О., голова райкому профспілки працівників освіти Мукачівського району Федорчук Ю.В., завідувач РМК Диганич Г.І., а також керівники шкіл, завідувачі дошкільних навчальних закладів, представники педагогічних колективів.

Найерудованіший четвертокласник – 2015

klas

За доброю традицією, що склалася в Мукачівському районі, у квітневі дні серед учнів 4 класу проводиться розважально-інтелектуальний конкурс «Найерудованіший четвертокласник». Цей конкурс з нетерпінням очікують і учні, і вчителі, бо він встиг стати дуже популярним у школах Мукачівщини. Така цікава нетрадиційна форма стимулювання активності молодших школярів в опануванні нових знань, умінь і навичок дозволяє якнайкраще забезпечити повне та всебічне розкриття їхніх потенційних можливостей у молодшому шкільному віці.

Роль, місце та основні функції практичного психолога в організації навчально-виховного процесу

dyrector1

Психологічна служба як організаційна система роботи існує в багатьох країнах і має майже вікову історію. Зумовлена об'єктивною реальністю освітнього простору близько двадцяти років тому посада практичного психолога з'явилася і в українських школах. На сучасному етапі вже ні в кого не викликає сумніву щодо необхідності у школі посади практичного психолога, адже робота шкільної психологічної служби, перш за все робота з учнями та батьками, учителями та вихователями має виняткове значення і вносить істотний внесок у підвищення ефективності освіти.

Використання ІКТ у навчально-виховному процесі ДНЗ

IKT1

На сучасному етапі вже ні в кого не викликає сумніву те, що впровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій сприяє підвищенню його якості. За короткий час вони стали невід'ємною складовою навчально-виховного процесу закладів освіти усіх освітніх рівнів, а відтак кожен педагог повинен володіти ними, вільно використовуючи у своїй діяльності. На базі Червенівського ДНЗ проведено районний семінар-практикум вихователів старших груп дошкільних навчальних закладів Мукачівського району «Використання ІКТ у навчально-виховному процесі ДНЗ». Інструктивно-методичний супровід семінару-практикуму здійснювали Зварич В.Ю., методист РМК, Йовбак О.І., завідувач Червенівського ДНЗ, Кочерган Т.А., голова районного методичного об'єднання вихователів старших груп. Проведення семінару мало на меті продовжувати удосконалювати педагогічну компетентність у сфері інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ); підвищувати інформаційну культуру; сприяти підвищенню рівня мотивації до оволодіння ІКТ.

Усе починається з дитинства

Проблема патріотичного виховання існувала завжди.
Зараз надворі третє тисячоліття, складний суперечливий час, коли і вихованці і їхні молоді батьки потребують мудрої настанови щодо виховання національної самосвідомості, патріотизму, поваги до національної культури, історії, мови. Так, однією з найважливіших педагогічних задач, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», є виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля.

Планування роботи в ЗОШ І ступеня

Планування – підготовчий етап кожного управлінського циклу, тому йому відводять одне з важливих місць у системі управління школою. Кожна школа планує свою роботу, виходячи з місцевих умов і можливостей, але кожний план повинен бути педагогічно цілеспрямованим, передбачати систему заходів, спрямованих на виконання визначених завдань. З метою надання методичної допомоги щодо планування роботи у школах І ступеня районним методичним кабінетом 17 березня на базі Гандеровицької ЗОШ І ступеня, що на Мукачівщині, проведено семінар-практикум завідувачів загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня: «Планування роботи в ЗОШ І ступеня».

Творчий портрет учителя

tvorchyportret1

На сучасному етапі розвитку галузь освіти переживає чимало трансформацій, зумовлених як внутрішніми, так і зовнішніми чинниками. Головним реалізатором цілей і завдань освіти залишається учитель, а відтак модернізація освіти вимагає безперервного підвищення професійного розвитку особистості педагога. За таких умов необхідною ланкою переходу від теорії до практики є діяльність районного методичного кабінету, що передбачає створення єдиної системи роботи з кадрами (неперервна додаткова освіта вчителя, вчасне ознайомлення та апробація інновацій, атестація педагогічних працівників), оскільки саме вона дозволяє вчителю зосередитися на педагогічній діяльності і взаємодії з учнем.
У лютому на Мукачівщині методистами РМК на чолі із Г.І. Диганич, завідувачем РМК, проведено місячник методичної роботи «Підвищення компетентності вчителя – ключ до якісної освіти».