Uncategorised

Обласна учнівська он-лайн Школа з підготовки учасників Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів

Обласна учнівська он-лайн Школа започаткована з метою поліпшення роботи з обдарованою молоддю щодо підготовки учасників Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у школах області та самопідготовці учнів.
Працівники інституту проводитимуть консультування учителів на курсах підвищення кваліфікації щодо їхньої участі в роботі Школи із подальшим оновленням завдань та вдосконаленням системи заходів, направлених на ефективну підготовку школярів для участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів.
Методисти, відповідальні за навчальні предмети:
– здійснюватимуть щорічно у січні – лютому обговорення про змістовий формат Школи з керівниками команд ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад;
– оновлюватимуть (щорічно) завдання та вдосконалюватимуть систему заходів, направлену на ефективну підготовку школярів.
Загальну координацію Школи здійснюватиме Райхель Г.Є, методист кабінету координаційно-методичної діяльності інституту; відповідальні за змістове наповнення завдань Школи – методисти із навчальних предметів; розміщення на сайті інституту, дизайн тощо – Гайович Є.Ф., методист центру інформаційно-видавничої діяльності інституту.
Школа забезпечуватиме підготовку учнів за дистанційною формою навчання упродовж року, гарантує вільне використання ресурсів Школи без спеціальної реєстрації.

 -1-3  -1-2
 -1-5  -1-4

Із Днем знань!

 1409653486 original-5d9a9bb4611d32fa734bbae7c6002fcb
Сьогодні тисячі маленьких учнів уперше переступлять поріг школи, відкриють новий, сповнений неймовірних вражень, світ знань. Їхня віра, безпосередність, щирість, любов розкриватимуться, як молодий пагін, який тягнеться до світла і сонця. Маленькі громадяни сильної держави – України – впевнено крокуватимуть стежинами знань, відчуваючи турботу та мудрість досвідчених наставників.
Шановні педагоги! Ви – Берегиня дитячих душ, скарбниця знань, творчі особистості, які виховують молоду генерацію нашої держави! Живіть і працюйте з любов’ю в серці!
 Мирного неба, гараздів, розуміння, наснаги, щоденних здобутків у новому навчальному році!

Визначено переможців конкурсу "Учитель року - 2016"

Третій (заключний) тур всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016” проводився 13–23 квітня 2016 року у два етапи (відбірковий та фінальний) з номінацій: „Англійська мова” у м. Київ, „Захист Вітчизни” у м. Луцьк, „Історія” у м. Чернігів, „Математика” у м. Львів.
У заключному турі Конкурсу Закарпаття представляли четверо переможців обласного туру: Македон Віолетта Валеріївна, учитель англійської мови Берегівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням англійської мови Берегівської міської ради Закарпатської області; Король Василь Петрович, учитель предмета „Захист Вітчизни” загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів с. Порошково Перечинського району Закарпатської області; Чечур Михайло Михайлович, учитель історії Мукачівського ліцею Мукачівської міської ради Закарпатської області; Варга Тетяна Олександрівна, учитель математики Новодавидківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Мукачівської районної ради Закарпатської області. А до роботи фахового журі долучилися – Тріфан Мар’яна Степанівна, методист кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти у номінації „Англійська мова” та Кіндюх Петро Ярославович, директор Ужгородської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов Ужгородської міської ради Закарпатської області, заслужений учитель України у номінації „Математика”.
За результатами відбіркового етапу третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016” взяла участь у фінальному етапі у номінації „Англійська мова” Македон Віолетта, яка і стала переможцем третього (заключнього) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016”.

mon1

mon2

mon3

mon4

 

Результати заочного етапу другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»

Кількість поданих матеріалів для участі в заочному етапідругого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» та п’ятірки учасників, які набрали найбільшу кількість балів:

№ з/п

Міста, райони

Англійська мова

Захист

Вітчизни

Історія

Матема-тика

Разом

1.

м. Ужгород

1

1

1

1

1

1

1

0

4

3

2.

м. Мукачево

0

0

1

1

1

1

1

1

3

3

3.

м. Берегово

1

1

0

0

1

0

1

0

3

1

4.

м. Хуст

1

1

0

0

0

0

1

0

2

1

5.

м. Чоп

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6.

Берегівський

район

1

0

0

0

1

0

1

0

3

0

7.

Великоберез-нянський район

0

0

0

0

1

0

1

0

2

0

8.

Виноградівсь-кий район

1

0

1

0

1

1

1

1

4

2

9.

Воловецький район

1

0

0

0

0

0

1

1

2

1

10.

Іршавський район

0

0

0

0

1

0

1

0

2

0

11.

Міжгірський район

1

1

0

0

1

0

1

0

3

1

12.

Мукачівський район

1

1

1

1

1

0

1

1

4

3

13.

Перечинський район

0

0

1

1

1

0

0

0

2

1

14.

Рахівський район

1

0

1

1

1

0

1

0

4

1

15.

Свалявський район

1

0

0

0

1

0

1

0

3

0

16.

Тячівський район

1

0

1

0

1

0

1

0

4

0

17.

Ужгородський район

1

0

1

0

1

1

1

0

4

1

18.

Хустський район

1

0

1

0

1

1

1

1

4

2

 

Разом

13

5

9

5

15

5

16

5

53

20

*М –матеріали подані на конкурс

*У – учасники

Номінація "Англійська мова"

англ мова 1

англ мова 2

Номінація "Математика"

матем 1

матем 2

Номінація "Історія"

istoria 1

іст 2

Номінація "Захист Вітчизни"

зач в

Учитель року - 2016 (фотогалерея)

Учитель року - 2016 (заочний етап)

Учитель року - 2016 (очний етап)

НДЛ інтелектуальної власності та трансферу технологій

Науково-дослідна лабораторія інтелектуальної власності та трансферу технологій утворена  2013 року і здійснює свою роботу згідно з нормативно-правовою базою, чинним законодавством України у сферах освіти, трансферу технологій та інтелектуальної власності, а також планом роботи, складеним у відповідності до її проблематики.
Основними напрямами діяльності науково-дослідної лабораторії стали питання нарощення інноваційного потенціалу, вироблення організаційних і методичних передумов для подальшого системного розвитку та впровадження новітніх освітніх технологій у навчально-виховний процес, здійснення науково-методичного супроводу та навчально-методичного забезпечення курсів підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладів з питань діяльності лабораторії, реалізації існуючих освітніх програм та розробки нових проектів із зазначеної проблематики; формування банку даних новітніх технологій місцевого і регіонального рівнів, підготовки науково-методичних видань, участь у семінарах, конференціях, виставках.
У рамках науково-дослідної роботи здійснюється вивчення, узагальнення та поширення вітчизняного педагогічного досвіду.
Педагогам області надаються консультації щодо виявлення та оформлення ППД, його узагальнення та поширення у загальноосвітніх навчальних закладах.     
Спільно з кафедрами та кабінетами інституту здійснюється науково-методичний супровід щодо впровадження інноваційних освітніх технологій у навчально-виховний процес.
Науковою темою лабораторії визначено – «Розвиток креативної особистості через призму трансферу технологій і захисту прав інтелектуальної власності в освітніх закладах області».
Метою дослідження НДЛ є вивчення діяльності ДНЗ та ЗНЗ області з питань упровадження та відповідної реалізації на місцевому і регіональному рівнях сучасних освітніх технологій для підвищення рівня якості освіти, а також захист прав інтелектуальної власності.