Хуст, Хустський район

Перспективи розвитку навчального закладу в контексті інноваційних змін в освіті

Модернізація шкільної освіти неможлива без зміни векторів, на яких ґрунтувалася ще 15-20 років назад. Залишилися в минулому методи та прийоми, які були актуальні раніше. Сьогодення вимагає від учителя постійного вдосконалення, покращення фахової майстерності та професійних навичок, а досягти вагомих результатів без застосування інформаційно-комунікаційних технологій – неможливо.

Можна все на світі вибирати, вибрати не можна тільки батьківщину

 

hrono

Упродовж усього життя кожна людина несе у серці любов до тієї землі, де найперше зустріла її посмішка мами, де батьківські поради були завжди доречними, а ласкаві очі бабусі випромінювали стільки тепла й життєвої мудрості, скільки, здавалося б, тобі не назбирати манівцями часу ніколи. Тебе зустріла рідна земля, подарувала все, чим була багата: красу природи, звичаї, традиції, обряди рідного народу. Серед усіх дарів – і література рідного краю.

Сендплей — інноваційна технологія для малят дошкільного віку

send2

З метою реалізації завдання навчити дітей висловлювати власні думки, почуття, відчуття, стани, настрої, як це рекомендує Базовий компонент дошкільної освіти, необхідно спочатку навчити їх відчувати, розуміти, помічати, аналізувати, міркувати. Саме тому районним методичним кабінетом (завідувач О. Пригара) на базі Стеблівського дошкільного навчального закладу (завідувач В. Орос)проведено семінар вихователів ДНЗ„Сендплей” (піскова терапія)як ефективний метод розвитку дітей дошкільного віку”.

ВЕЛО-ТРЕВЕЛ – 2016

velo 1

Велосипед – це сила! Це дуже зручний засіб пересування, який дає мандрівнику відчути свободу й незалежність руху і можливість із досить значною швидкістю та, долаючи великі відстані, відвідати цікаві об’єкти. Ви подорожуєте й водночас отримуєте тренування всього свого організму: м’язи працюють на повну силу, збагачуючи кров киснем. Ми отримуємо чудовий заряд бадьорості, покращується настрій і загальний емоційний стан. Знімається стрес, зміцнюється нервова система, нас покидають турботи і тривоги.

Методика Метью Ліпмана – інноваційна концепція та нові можливості для навчального закладу

237445531

Освіта є одним із найважливіших соціальних інститутів, що може виконувати як функцію консервації існуючих соціальних відносин, так і виступати головним рушієм змін. Якою саме буде освіта, залежить від багатьох факторів, але незмінним залишається роль педагога в навчально-виховному процесі.
7 квітня на базі районного методичного кабінету (завідувач Оксана Пригара) відділу освіти Хустської РДА під керівництвом методиста Віри Браїла проведено інтегроване засідання творчих груп учителів біології, хімії та трудового навчання «Методика Метью Ліпмана – інноваційна концепція та нові можливості для навчального закладу».

Стежками рідного краю

stezh 1

Вихованці з 22 гурткових колективів зібралися на традиційне свято – конкурс юних екскурсоводів „Стежками рідного краю”, який відбувся 30 березня в приміщенні Хустської районної Станції юних туристів.
„Лінь, тугу відганяйте! Мандруйте! Рідний край пізнавайте!”– ці слова стали девізом нашого свята. Протягом трьох годин глядачі та учасники свята мандрували рідним краєм, пізнавали його найцікавіші місця. Це були – сходження на гору Мечул і подорожі замками Закарпаття та пам’ятками сакральної дерев’яної архітектури Хустщини, святинями Західної України та музеями Хустщини.

Ярмарок педагогічних знахідок

jarm2

Сучасний світ сповнений стресових ситуацій, непередбачуваності, непрогнозованості як позитивного, так і негативного характеру. Особистість (педагог та учень) має сприймати, мислити, діяти за будь-яких умов адекватно. Виникає питання: як реалізувати ці завдання комплексно, якісно, тобто успішно? Як самому бути інноваційним, щоб сформувати інноваційну особистість? Як реалізувати актуальну проблему творчого розвитку всіх суб’єктів навчання?

Формування інноваційної грамотності і культури педагогів Хустщини

Сучасна школа потребує педагога нового типу – учителя – дослідника. Саме тому важливо побудувати методичну роботу так, щоб кожен учитель сільської школи міг повніше розкрити здібності й талант, розвивати ініціативу та творчий пошук, самореалізуватись у професійній діяльності.

Створення позитивного іміджу вчителя

imidzh

Нещодавно на базі РМК відділу освіти Хустської РДА проведено чергове засідання Школи молодого вчителя біології й хімії „Педагогічна культура: як створити позитивний імідж учителя”. Імідж – у перекладі з французької означає „образ”, красиве та загадкове слово, під яким потрібно розуміти не тільки візуальний, зоровий образ, а й спосіб мислення, дій, учинків, уміння спілкуватися, мистецтво говорити та слухати. Разом із тактом, освітою, діловими якостями наша зовнішність є або продовженням наших достоїнств, або ще однією негативною рисою, що заважає життю та кар'єрі. Молоді вчителі біології та хімії району з неприхованою цікавістю поринули в атмосферу роботи над створенням іміджу сучасного вчителя.