Хуст, Хустський район

Я крокую до професійної майстерності

Цими днями на базі Сокирницької ЗОШ І-ІІІ ст. під девізом „Розуміти один одного, поважати, любити, прощати…”відбувся педагогічний тренінг „Я крокую до майстерності”. Провела його для 14 учителів-філологів району методист Хустської РДА Подолей Н.М. Головна мета заходу – активізація творчого потенціалу педагогів, створення психологічного комфорту для професійного росту, розвиток мотивації самовдосконалення, уміння працювати в команді.

Скрайбінг як засіб активізації колективної навчальної діяльності учнів

scraibinhНаприкінці січня на семінар-практикум у РМК Хустського району зібралися вчителі української мови та літератури, щоб розглянути питання „Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури. Скрайбінг як засіб активізації колективної навчальної діяльності учнів”.

Формування етнокультурних компетентностей учнів – необхідна умова готовності до життя в демократичному полікультурному просторі

etno 1

У сучасних умовах навчання та виховання зростає необхідність збереження самобутності національних надбань, забезпечення життєдіяльності культурної спадщини для кожної особистості як представника свого народу.

Народознавчі традиції музичного мистецтва

9

Важливим завданням патріотичного виховання в дошкільному навчальному закладі є прищеплення дітям чіткого усвідомлення національної самоідентичності, що проявлятиметься у знанні власної історії, культури, мистецтва тощо. Одним із майданчиків, на якому можна виховати у дітей патріотизм та заглибити їх у дивовижно розмаїтий світ українства, є музичні заняття.

Творча педагогічна майстерня педагогів Хустщини

majst 1

Випускник XXI століття живе в світі комп'ютерів, Інтернету, в міжнародному інформаційному просторі, і вміння користуватися інформаційними технологіями забезпечує його життєвий успіх.  Сучасне життя вимагає і від учителів володіння комп'ютерною технікою. Учитель XXI століття теж повинен знаходити своє місце в світі комп’ютерів та Інтернету. Використовуючи сучасні досягнення ІКТ, педагог повинен готувати навчальні матеріали, конспекти уроків, створювати навчальні посібники, інші творчі матеріали, що так необхідні йому у повсякденній діяльності. Лише таким чином він йтиме у ногу з часом, не відстаючи від своїх учнів. Саме тому згідно з планом РМК Хустської РДА відбулася Творча педагогічна майстерня вчителів української мови та літератури „Традиційні та інноваційні підходи у створенні креативної інтелектуальної особистості на уроках словесності”.

Модернізація управлінської діяльності

WP 20161027 014

Сучасний темп життя характеризується швидкими та глибокими змінами. Змінюється, удосконалюється і система дошкільної освіти, яка завжди виконувала і виконує важливе соціальне замовлення суспільства та є одним із факторів його розвитку.
Нелегко знайти більш багатогранне і складне явище, ніж управлінська діяльність. Управління колективом називають мистецтвом, успіху в якому досягають природжені управлінці або ті, хто постійно працює над удосконаленням управлінської діяльності, вивчаючи теорію педагогічного менеджменту.

Хмарні технології в освіті: скрайбінг та веб-квест

В умовах реформування традиційної системи освіти в контексті глобалізації зростають вимоги суспільства до якості надання освітніх послуг, і сучасна школа, в першу чергу, повинна реагувати на ці зміни. Освітнє середовище навчального закладу має забезпечувати всебічний розвиток особистості, розвивати її критичне мислення, формувати вміння вирішити нестандартну проблему, вдало використовувати сучасні засоби інтернет-комунікації. Тому сформувати ефективне інформаційно-освітнє навчальне середовище без використання сучасних Web-додатків сьогодні просто неможливо.

Апостол духу і праці

apostol 2

Іван Франко своїм словом викристалізовував цілого чоловіка, який усвідомлюватиме: лиш боротись – значить жить… Це праця і важка, й велична, на неї спроможні лише генії.

Повір у себе

povir 1

„Повір у себе” – саме таку назву мав конкурс вокального мистецтва, який проводився упродовж квітня – травня з ініціативи О. Андьол та В. Кір’янової, методистів районного методичного кабінету, за підтримкиначальника відділу освіти Хустської РДА П. Русина та завідувача РМК О. Пригари. Мета конкурсу – розвиток вокального мистецтва у районі, збереження традицій української пісенної творчості, духовне збагачення молодих талантів, розкриття їхнього творчого потенціалу, підвищення рівня виконавської майстерності учасників та виховання естетичних смаків підростаючого покоління.