Хуст, Хустський район

Методика Метью Ліпмана – інноваційна концепція та нові можливості для навчального закладу

237445531

Освіта є одним із найважливіших соціальних інститутів, що може виконувати як функцію консервації існуючих соціальних відносин, так і виступати головним рушієм змін. Якою саме буде освіта, залежить від багатьох факторів, але незмінним залишається роль педагога в навчально-виховному процесі.
7 квітня на базі районного методичного кабінету (завідувач Оксана Пригара) відділу освіти Хустської РДА під керівництвом методиста Віри Браїла проведено інтегроване засідання творчих груп учителів біології, хімії та трудового навчання «Методика Метью Ліпмана – інноваційна концепція та нові можливості для навчального закладу».

Стежками рідного краю

stezh 1

Вихованці з 22 гурткових колективів зібралися на традиційне свято – конкурс юних екскурсоводів „Стежками рідного краю”, який відбувся 30 березня в приміщенні Хустської районної Станції юних туристів.
„Лінь, тугу відганяйте! Мандруйте! Рідний край пізнавайте!”– ці слова стали девізом нашого свята. Протягом трьох годин глядачі та учасники свята мандрували рідним краєм, пізнавали його найцікавіші місця. Це були – сходження на гору Мечул і подорожі замками Закарпаття та пам’ятками сакральної дерев’яної архітектури Хустщини, святинями Західної України та музеями Хустщини.

Ярмарок педагогічних знахідок

jarm2

Сучасний світ сповнений стресових ситуацій, непередбачуваності, непрогнозованості як позитивного, так і негативного характеру. Особистість (педагог та учень) має сприймати, мислити, діяти за будь-яких умов адекватно. Виникає питання: як реалізувати ці завдання комплексно, якісно, тобто успішно? Як самому бути інноваційним, щоб сформувати інноваційну особистість? Як реалізувати актуальну проблему творчого розвитку всіх суб’єктів навчання?

Формування інноваційної грамотності і культури педагогів Хустщини

Сучасна школа потребує педагога нового типу – учителя – дослідника. Саме тому важливо побудувати методичну роботу так, щоб кожен учитель сільської школи міг повніше розкрити здібності й талант, розвивати ініціативу та творчий пошук, самореалізуватись у професійній діяльності.

Створення позитивного іміджу вчителя

imidzh

Нещодавно на базі РМК відділу освіти Хустської РДА проведено чергове засідання Школи молодого вчителя біології й хімії „Педагогічна культура: як створити позитивний імідж учителя”. Імідж – у перекладі з французької означає „образ”, красиве та загадкове слово, під яким потрібно розуміти не тільки візуальний, зоровий образ, а й спосіб мислення, дій, учинків, уміння спілкуватися, мистецтво говорити та слухати. Разом із тактом, освітою, діловими якостями наша зовнішність є або продовженням наших достоїнств, або ще однією негативною рисою, що заважає життю та кар'єрі. Молоді вчителі біології та хімії району з неприхованою цікавістю поринули в атмосферу роботи над створенням іміджу сучасного вчителя.

Мистецтво як засіб духовного становлення особистості

must 2

Для сучасного суспільства проблема формування духовності особливо актуальна. Відчуженість від культури, знецінення престижу освіченості та інтелектуальної діяльності, заниження моральних критеріїв своєї та чужої поведінки складають невирішені проблеми при формуванні життєвої позиції підростаючого покоління. Саме з огляду на дану проблему нещодавно у Заломській ЗОШ І-ІІ ступенів пройшов зональний семінар учителів художньо-естетичного циклу «Сучасні методи організації навчально-пізнавальної діяльності на уроках художньо-естетичного циклу як засіб формування духовного світу особистості».

Семінар-практикум учителів трудового навчання

trud 1

Серед важливих педагогічних завдань, які поставило життя перед сучасною школою, є розробка нових педагогічних ідей та підходів до навчально-виховного процесу, в центрі яких – особистість дитини з її потребами, інтересами та життєвими проблемами, її всебічний розвиток. Учитель трудового навчання – це людина, яка віддає юному поколінню не лише свої знання, досвід, вміння, але й частинку своєї душі. У цьому переконалися учасники семінару-практикуму «Організація пізнавального спілкування на уроках трудового навчання», який відбувся нещодавно на базі Золотарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, що на Хустщині.

Майстер-клас із техніки пішохідного туризму в залах

pish 1

Важливою характеристикою професійної діяльності педагогів позашкільних навчальних закладів, що визначає не лише рівень організації а й ефективність навчально-виховної роботи, є їхня професійна компетентність.
Професіоналізм педагога полягає в єдності теоретичної та практичної готовності до здійснення позашкільної навчально-творчої діяльності, спрямованої на постійне вдосконалення педагогічної майстерності.

Із минулого у майбутнє (Презентація книги про Хустську школу-інтернат та її наступницю гімназію-інтернат)

xyst wkola 5

Ініціаторами цього видання стали перші випускники та педагоги. Головний редактор – доктор технічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, член Нью-Йоркської Академії наук – Федір Дубровка, заступник – Віра Голуб (Мотринець). Члени редколегії: Ілля Гулянич, екс-помічник голови, заступник керівника апарату Закарпатської ОДА, заслужені вчителі України Олена Канєвська, Христина Шкробинець, Михайло Онофрей. У виданні детально описана історія становлення та розвитку Хустської школи-інтернату, аналізуються особливості навчально-виховного процесу у цьому закладі, представлена педагогічна діяльність багатьох учителів, розповідається про долі випускників школи. Гідним продовжувачем славних традицій школи-інтернату, безперечно, стала гімназія-інтернат, педагогічний колектив якої під мудрим керівництвом директора М.С. Онофрея не тільки зберіг набутки своїх попередників, але й продовжив поступальний рух уперед, враховуючи виклики часу. У книзі висвітлено досвід роботи педагогічного колективу гімназії-інтернату, успіхи гімназистів, актуальність та перспективи розвитку шкіл інтернатного типу в Україні на сучасному етапі.