Хуст, Хустський район

„Світове кафе” – формат креативних ідей

KAFE 2

Неможливо бути кваліфікованим учителем без бажання вчитися, постійно самовдосконалюватися. Головний шлях, що здатний суттєво вплинути на підвищення рівня педагогічної майстерності вчителів, їх компетентності та ерудиції, і, як висновок, значно підвищити якість навчання, – це чітка, на науковій основі, організація методичної роботи в районі.

Районний Flash-семінар педагогів ДНЗ

FLES 1

Французький філософ Жан-Жак Руссо зазначав, що виховання має навчити дитину „дивитись, слухати і дотикатись”, але не просто дивитись, а бачити; не просто слухати, а чути; не просто дотикатись, а розуміти через тривале маніпулювання предметом у руці.

Методичний день Хустської районної Станції юних туристів

sut 1

Нещодавно Хустською районною Станцією юних туристів у рамках методичного тижня „Національно-патріотичного виховання” проведено методичний день в Копашнівській ЗОШ І-ІІІ ступенів „Туристичні можливості нашого регіону”.

„Арт-студія”: творимо диво разом

art 3

Знання можуть бути купою каміння, що задавило б особистість. І знання можуть бути вершиною піраміди, на якій стоїть особистість. У нашому районі є педагоги, які не тільки володіють системою художніх знань і вмінь, але й використовують отриманий досвід у самостійній практичній художньо-творчій діяльності згідно із загальнолюдськими естетичними цінностями й власними світоглядними позиціями, естетичними смаками.
Саме тому в березні цього року методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Хустської РДА О. Андьол на базі Монастирецького НВК проведено заняття в „арт-студії” для вчителів образотворчого мистецтва „Нетрадиційні техніки та їх застосування на уроках образотворчого мистецтва і в гуртковій роботі з учнями”. Мета заходу – пошук неординарних рішень у використанні різноманітних матеріалів та технік виконання, вдосконалення системи вмінь і навичок у галузі мистецтва; задоволення потреби в мистецькій самоосвіті.

Мовленнєві перлинки

WP 20170214 003

Однією з невід'ємних складових навчально-виховного процесу в дитячому дошкільному закладі є навчання дітей мовлення. Не треба нікому довго пояснювати, яким важливим для людини є дар слова. Слово відтворює внутрішній світ самої людини. І дуже важливим є допомогти дитині якомога успішніше оволодіти цим даром. Щоб дитина прийшла до школи з добре розвиненим мовленням, треба з нею якомога частіше грати в те, що сприяє розвитку мовлення, мислення, фантазії.

„Україно моя, ти одна, як життя”

vust 1

Саме під такою назвою нещодавно у фойє Хустської РДА проходила районна виставка-конкурс декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва. Проводилася вона з ініціативи О. Андьол та В. Кір’янової, методистів районного методичного кабінету (завідувач О. Пригара), за підтримки керуючого справами виконавчого апарату Хустської районної ради М. Гомечка, в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту О. Капцош, спеціаліста відділу освіти П. Мадая та А. Стахів.

Я крокую до професійної майстерності

Цими днями на базі Сокирницької ЗОШ І-ІІІ ст. під девізом „Розуміти один одного, поважати, любити, прощати…”відбувся педагогічний тренінг „Я крокую до майстерності”. Провела його для 14 учителів-філологів району методист Хустської РДА Подолей Н.М. Головна мета заходу – активізація творчого потенціалу педагогів, створення психологічного комфорту для професійного росту, розвиток мотивації самовдосконалення, уміння працювати в команді.

Скрайбінг як засіб активізації колективної навчальної діяльності учнів

scraibinhНаприкінці січня на семінар-практикум у РМК Хустського району зібралися вчителі української мови та літератури, щоб розглянути питання „Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури. Скрайбінг як засіб активізації колективної навчальної діяльності учнів”.

Формування етнокультурних компетентностей учнів – необхідна умова готовності до життя в демократичному полікультурному просторі

etno 1

У сучасних умовах навчання та виховання зростає необхідність збереження самобутності національних надбань, забезпечення життєдіяльності культурної спадщини для кожної особистості як представника свого народу.