Хуст, Хустський район

Інформаційна компетентність як вагома складова фахової компетентності вчителя української мови та літератури

WP 0022561

Сучасна школа повинна підготувати людину мислячу, котра не тільки має знання, але й уміє використати їх у житті. Тому спрямованість на формування розумових здібностей дитини та передання навиків ефективного оперування засобами пізнання повинна виступити як головний пріоритет із самого початку навчання. Саме до такого висновку дійшли вчителі української мови та літератури Хустського району під час проведення методистом РМК Подолей Н. семінару-практикуму у січні.

Мотивація – ключ до пізнання

WP 002128

Запалити в учнів бажання вчитися – основне завдання кожного творчого вчителя. І зробити це доцільно на етапі мотивації навчальної діяльності.
„Мотивація навчальної діяльності учнів на уроці української мови та літератури” – за такою темою 20 грудня у Хусті відбувся круглий стіл творчої групи вчителів-філологів. Основною метою засідання було визначити як спонукати учнів до бажання навчатися, опираючись на сучасні інноваційні технології.

Панорама творчих знахідок

rokosovo

Початок пізнання завжди витікає із відчуття.
А тому варто починати навчання не
із словесного тлумачення про речі,
а із реального спостереження за ними.
Коменський Я.А.

Світ дитинства має свою мову, свої уявлення, свій спосіб вираження побаченого.

Працюємо за оновленою програмою

on

Перед школою сьогодні стоїть серйозне завдання – виховати особистість, здатну до самоосвіти, розвитку, якій властиві якості громадянина, гідного члена правового суспільства. Тому важливим і актуальним у роботі навчальних закладів, кожного вчителя України є формування життєвих компетентностей учнів. Саме це завдання чітко прописано в оновлених програмах з рідних навчальних дисциплін.

„Мистецький салон”

myst

Мистецтво – особлива форма відображення дійсності, естетичний художній феномен, який передає красу навколишнього та внутрішнього світу людини через осмислення фундаментальних категорій „краса”, „гармонія”, „ритм”, „пропорційність”, „довершеність” та ін. Воно сприяє художньо-естетичному розвитку людини та стимулює готовність особистості брати участь у різних формах культурного життя суспільства. Саме завдання такого змісту і ставить перед учителями художньо-естетичного циклу оновлена програма.

„Подаруй хвилинку щастя”

akcia 3

Зимова пора дарує нам одне з найсвітліших і найрадісніших християнських свят – день Святого Миколая, що осяває наші оселі радістю, світлом і добрими сподіваннями.

Майстерня творчості вчителів трудового навчання Хустщини

khust

Серед учителів трудового навчання Хустського району немає людей випадкових. Для кожного з них школа – це життя, а вчительський талант – це, насамперед, покликання і невтомна праця, що не може звершитись в якійсь єдиній меті чи дні. Учитель трудового навчання – це людина, яка віддає юному поколінню не лише свої знання, досвід, вміння, але й частинку своєї душі.

Дитина і музика...

IMG 0400

Серед актуальних проблем сучасності особливої уваги заслуговує питання зростання ролі музичного виховання дошкільників, у процесі якого відбувається їхнє становлення як особистості та формування свідомості, здатності до розуміння мистецтва музики. Музика є мовою серця, найніжніших почуттів, світу емоцій дитини. Людина, якій в дитинстві розкрили вікно в світ прекрасного, вміє повніше і радісніше сприймати життя, бачити світ всебічно.

Рокосівські діти будуть творчо грамотнішими

IMG 0097

Наприкінці листопада на базі Рокосівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся круглий стіл учителів району української мови та літератури з теми „Шляхи підвищення творчої грамотності учнів”. У його роботі взяли участь члени творчої групи вчителів-філологів на чолі з методистом районного відділу освіти Подолей Н.М.

Співпраця молодості й досвіду

bio 2

Кожен з нас – і досвідчений фахівець, і вчитель – початківець – прагне професійного зростання, підвищення педагогічної майстерності. Саме тому нещодавно на базі Ізянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хустської районної державної адміністрації проведено інтегроване засідання творчої групи вчителів біології та слухачів Школи молодого вчителя біології й хімії „Створення атмосфери співтворчості та співробітництва на уроках”. У ходi засiдання вiдвiдано урок бiологiï у 8 класi, на якому Мiклош Лариса Павлiвна, учитель бiологiï, вмiло поєднала традицiйнi та iнновацiйнi технологiï.