Хуст, Хустський район

Коректурні таблиці як засіб пізнавальної активності дошкільників

zdo 2

Креативність людини будь-якого віку полягає в здатності виявляти свою неповторність, у схильності до творчості, прагненні й готовності діяти, а отже дає змогу робити відкриття, знаходити оригінальні рішення, виявляти винахідництво і раціоналізаторство. Сьогодні педагог має у своєму розпорядженні цілий арсенал засобів для оптимізації освітнього процесу та особистісного розвитку кожної дитини. Одним із таких засобів є робота за авторською технологією доктора педагогічних наук Н. Гавриш.

Зустрiч молодостi й досвiду

SAM 5617

Сучасна доба ставить нові вимоги до педагога. Суспільству потрібен учитель-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення.

Віч-на-віч з Президентом України

 man

22 лютого у Києві відбулася урочиста зустріч Президента України Петра Порошенка з молодими вченими й учнями Малої академії наук України. Серед її учасників – переможці та призери міжнародних та Всеукраїнських інтелектуальних змагань.

Літературний квест – одна зі сходинок до реформи школи

kvest 6

Ми живемо в умовах високого розвитку інформаційного поля, тому потрібно постійно отримувати нові знання. Сьогодні ми розуміємо: бути гарним професіоналом – означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку. Праця педагога відрізняється високою мобільністю, надзвичайною складністю, вимагає від нього глибоких та різнобічних наукових, професійних знань, умінь, навичок, що становлять основу професійної компетентності.

Наш МАНівець – у числі найкращих

man

Міжнародний конкурс науки та інженерії (ISEF) був створений у 1950 році для представлення учнівських робіт. Цей захід здобував з роками все більшої і більшої популярності і виходів на нові рівні. Сьогодні, маючи міжнародний статус, він користується величезним авторитетом у наукових колах усього світу. Конкурс охоплює величезну сферу сучасної науки – 18 категорій, що включають математичні, природничі та прикладні науки. Проекти представляються учнями 9-12 класів закладів освіти.

Педагогіка: орієнтація на успіх

IMG 4817

Головною метою української системи освіти, зазначеної у нормативних документах, є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства.

Інформаційна компетентність як вагома складова фахової компетентності вчителя української мови та літератури

WP 0022561

Сучасна школа повинна підготувати людину мислячу, котра не тільки має знання, але й уміє використати їх у житті. Тому спрямованість на формування розумових здібностей дитини та передання навиків ефективного оперування засобами пізнання повинна виступити як головний пріоритет із самого початку навчання. Саме до такого висновку дійшли вчителі української мови та літератури Хустського району під час проведення методистом РМК Подолей Н. семінару-практикуму у січні.

Мотивація – ключ до пізнання

WP 002128

Запалити в учнів бажання вчитися – основне завдання кожного творчого вчителя. І зробити це доцільно на етапі мотивації навчальної діяльності.
„Мотивація навчальної діяльності учнів на уроці української мови та літератури” – за такою темою 20 грудня у Хусті відбувся круглий стіл творчої групи вчителів-філологів. Основною метою засідання було визначити як спонукати учнів до бажання навчатися, опираючись на сучасні інноваційні технології.

Панорама творчих знахідок

rokosovo

Початок пізнання завжди витікає із відчуття.
А тому варто починати навчання не
із словесного тлумачення про речі,
а із реального спостереження за ними.
Коменський Я.А.

Світ дитинства має свою мову, свої уявлення, свій спосіб вираження побаченого.

Працюємо за оновленою програмою

on

Перед школою сьогодні стоїть серйозне завдання – виховати особистість, здатну до самоосвіти, розвитку, якій властиві якості громадянина, гідного члена правового суспільства. Тому важливим і актуальним у роботі навчальних закладів, кожного вчителя України є формування життєвих компетентностей учнів. Саме це завдання чітко прописано в оновлених програмах з рідних навчальних дисциплін.