Хуст, Хустський район

У ногу з часом і на крок попереду…

20190320 120429Уже стало доброю традицією проводити Ярмарок педагогічних ідей – своєрідний підсумок, зробленого вчителями української мови та літератури Хустського району впродовж атестаційного періоду.
Конкурс – Ярмарок педагогічної творчості – одна із яскравих подій в освіті. Його проведення допомагає краще зрозуміти й усвідомити значимість професії педагога, систематизувати надбання щоденної праці кращих педагогів, зробити крок на шляху до педагогічної майстерності, продемонструвати свій фаховий рівень, творчість, надбання, обмінятися досвідом, педагогічними знахідками; стимулювати вчителів до самовдосконалення та творчого зростання. „Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших”, – писав В.О. Сухомлинський.

Формування ключових компетенцій на уроках фізики та математики

fiz 1

27 лютого 2019 року на базі Копашнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Хустського району відбувся бінарний семінар-практикум вчителів математики та фізики „Формування ключових компетенцій на уроках фізики та математики. Проблеми, пов'язані з формуванням математичної компетентності учнів у процесі вивчення фізики. Сучасний урок в системі НУШˮ.

Гейміфікація або ігрофікація на уроках української мови та літератури

game 1

Одна з ідей сучасної школи — наблизитись до реальних викликів та виховати відповідальність в учнях. В епоху сьогодення, коли інформація доступна всім, самих лише знань недостатньо для того, щоб стати успішною і щасливою людиною. Потрібно щось більше – вміння спілкуватися, об’єднуватися заради ідеї, співпрацювати, співпереживати, працювати в команді, слухати і прислухатися, чути і бути почутим, жити в суспільстві вільним і в той же час не порушувати кордонів особистісного простору інших людей, бажання бути корисним. Коли ми призвичаюємося до повторюваної діяльності, вона стає автоматичною: ми перестаємо думати про якість результату і свій внесок у нього. Рутинізація знижує мотивацію і розсіює увагу. Протилежністю до цього є стан потоку — висока зосередженість на справі. У цьому стані не помічаємо плину часу і досягаємо максимальної концентрації та ефективності.

На шляху до освіти майбутнього: бріколаж як процес створення чогось із вже існуючих засобів

bri 1

Сучасні умови вимагають від учителів-словесників докорінного переорієнтування у викладанні української мови та літератури на основі Концепції мовно-літературної освіти.

Діти – дітям

dity 3

Зимова пора дарує нам одне з найсвітліших і найрадісніших християнських свят–день Святого Миколая, що осяває наші оселі радістю, світлом і добрими сподіваннями.

З музикою до світу почуттів

  muz 3

Музика для дитини – світ радісних переживань. Щоб відкрити для неї двері в цей світ, необхідно розвивати творчі здібності. А наші діти – талановиті! У цьому можна було переконатися під час районного семінару музичних керівників, який відбувся на базі Крайниківського ЗДО „Чарівний світ звуків і нот з вкрапленням англійської мови”.

Толерантність як показник компетентності педагога

komp 1

Ми живемо в складний і неспокійний час, а причини занепаду нашої моралі ми пояснюємо, виправдовуємо економічною та екологічною кризами, недоліками ринкових стосунків, зубожінням тощо. Глобальні проблеми, що їх має розв'язувати людство, дедалі загострюються, а конфлікти стають усе небезпечнішими, і тому зростає усвідомлення необхідності співпраці людей і привабливість ідей толерантності. Ми дуже довго жили в тоталітарному суспільстві, й тому нам дуже нелегко, але й дуже важливо стати толерантними.

Казкотерапія як форма корекційної роботи практичного психолога ЗДО

kazka 1

Казка... Її можливості великі. Для дітей – це не тільки захоплююча подорож у світ вигаданих персонажів. Через казки діти отримують свої перші знання про життя. У казках відображаються всі аспекти людського життя: проектуються моделі стосунків, визначаються цінності та ідеали, що сприяють формуванню духовно здорової, компетентної особистості. А обов’язковий „щасливий кінець” стає основним засобом цього виду арт-терапії, що допомагає дітям позбутися страхів і комплексів.

Учитель – вічний учень (Творча педагогічна майстерня вчителів української мови та літератури)

tv 1

Тенденції розвитку загальної освіти в Україні зумовили необхідність упровадження інноваційних процесів в освітньому середовищі, заміну шаблонних освітніх моделей новими, нестандартними, творчими, прогресивними, дієвими та адаптованими до сьогодення.