Хуст, Хустський район

Ед’ютейнмент: інноваційний підхід до навчання сучасних дітей

edjut 1

Ми живемо в динамічному світі, що дуже швидко змінюється. Ці зміни стосуються всіх сфер нашого буття і, звичайно, освіти. Вони вимагають від нас, педагогів, нових підходів до визначення форм і методів навчання та виховання сучасного покоління. Навчання, що дарує радість і дітям, і педагогам, – мрія чи реальність?
Наприкінці листопада на базі Крайниківської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося засідання „клубу творчої педагогіки” для вчителів зарубіжної літератури „Ед’ютейнмент: інноваційний підхід до навчання сучасних дітей”. Ця тема виявилася наразі актуальною та вмотивованою. А що ж таке ед’ютейнмент? Це метод активного навчання, оснований на концепції навчання через розваги тапровідною метою якого є урізноманітнення процесу отримання знань. Дана технологія направлена на активізацію пізнавального процесу, отримання нових знань у неформальній обстановці.

Креативні фідбеки або обговорювайка вчителів-філологів Хустщини

create 1

Надворі тужливо плаче осінь, а в Хустському районному методичному кабінеті тепло і затишно. Тут зібралося об’єднання креативних педагогів-однодумців – творча група вчителів української мови та літератури, які мають бажання і здатність самостійно вчитися, застосовувати нові знання, прагнуть творити й саморозвиватися.

Вчителі Хустського району підвищували свій фаховий рівень на „EdFest”

fest 1 

Жовто-багряна осінь швидкоплинно змінює свої краєвиди. Ще вчора було похмуро і сонечко ледь-ледь виходило з-за хмар, а зранку посміхалося, зігріваючи своїми по-осінньому прохолодними променями. Мружачись від напівтеплого сонця, кутаючись в жовто-багряну ковдру, робить ще невпевнені кроки юний осінній освітянський EdFest. Долаючи ніч і день, шукаючи в минулому вогники для майбутнього, створюючи сьогодення на підґрунті бажання, упевненості і наполегливості…

У світі прекрасного

ncel 1За останні роки інтерес до проблеми творчості значно зріс, а в умовах концепції Нової української школи він є особливо актуальним.
Як урізноманітнити своє дозвілля з дитиною, коли звичайні олівці та фарби вже не цікаві, творчо та по-новому провести час, поринути в іншу культуру? Саме такі питання розглядалися під час семінару „Креативність і творче сприйняття засобами використання нетрадиційних технік зображення”, який відбувся на базі Нижньоселищенського закладу дошкільної освіти.

STEM-освіта: світ інноваційних можливостей

stem 1Ви ніколи не замислювались над питанням, яким буде світ через якихось десять років? Дивлячись, як стрімко розвивається людство, важко передбачити, чи не так? Та саме в цьому світі наші діти житимуть та будуватимуть кар’єру.  Чи здатні сучасні школи підготувати їх до реального життя? Відповіддю може стати STEM-освіта, яка останнім часом в освітньому просторі України набирає обертів.

Граючись вивчаємо французьку мову

nuw 1

Визнання на державному рівні доцільності запровадження іноземної мови у початковій школі стало предметом зацікавлених дискусій педагогів, філологів та батьків. У наш час вкрай важливо замислитися над завданням раннього шкільного навчання цього предмета і можливостями його реалізації, оскільки в суспільстві існує велика потреба в фахівцях з якісно високим рівнем мовної підготовки.О.І.Рацюк, методист кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, надає доречні та науково-методичні рекомендації вчителям французької мови щодо модернізації процесу викладання іноземних мов в системі освіти й широкого використання комунікативного, компетентнісного підходів реалізації загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Налагоджена тісна співпраця з даного питання між методистом ЗІППО і РМК відділу освіти, молоді та спорту Хустської РДА (І.В. Прокупцянич), закладами загальної середньої освіти, зокрема Сокирницької ЗОШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови (директор Мандзюк В.П.).

Шануймо земляків

jyve 4

Відомо, що патріотизм починається з любові до своєї оселі, з колискової, яку співала мати, з рідної мови і пісні. Саме ці фактори формують поняття «малої батьківщини». Пізніше, приходить усвідомлення себе сином чи дочкою великої Батьківщини – України, гордість за її славне минуле і розуміння того, що треба працювати для її майбутнього. Без першого не буде другого.
Література рідного краю – один із розділів навчальної програми, що вивчається на уроках української літератури. Об’єктом її вивчення є художні твори письменників певного регіону, які й становлять зміст курсу літератури рідного краю з урахуванням специфіки предмета української літератури як виду мистецтва.

Сучасна інноваційна технологія з музичного виховання „Са-Фі-Дансе”

sa-fi 1

Музика для дитини – світ радісних переживань. Щоб відкрити для неї двері в цей світ, необхідно розвивати творчі здібності. А наші діти – талановиті. У цьому можна було переконатися під час семінару-практикуму музичних керівників закладів дошкільної освіти району, який відбувся на базі Стеблівського ЗДО „Сучасні підходи до музичної діяльності”.

„Звучать струни дитячих сердець”

struny 1

Справжнім зорепадом шкільних талантів здивував глядачів огляд художньої самодіяльності „Звучать струни дитячих сердець”, організований та проведений упродовж квітня-травня районним методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту Хустської РДА із метою виявлення музичних здібностей, обдарувань дошкільнят, учнівської молоді закладів освіти району, розвитку аматорського дитячо-юнацького музичного мистецтва.

„Таємниця під обкладинкою книги”

IMG 7041

Одним із головних засобів виховання духовної культури особистості людини є його активне залучення до читання, інтерес до якого стрімко падає в наші дні через вплив Інтернету, мас-медіа і неякісної літератури.З огляду на це, читання стає основою освіти і провідною навичкою самоосвіти людини упродовж життя.