„Мистецький салон”

myst

Мистецтво – особлива форма відображення дійсності, естетичний художній феномен, який передає красу навколишнього та внутрішнього світу людини через осмислення фундаментальних категорій „краса”, „гармонія”, „ритм”, „пропорційність”, „довершеність” та ін. Воно сприяє художньо-естетичному розвитку людини та стимулює готовність особистості брати участь у різних формах культурного життя суспільства. Саме завдання такого змісту і ставить перед учителями художньо-естетичного циклу оновлена програма.

З огляду на це та відповідно до плану роботи РМК відділу освіти, молоді та спорту Хустської РДА в Ізянській ЗОШ І-ІІІ ст. методистом О. Андьол проведено „мистецький салон” учителів художньо-естетичного циклу „Нові підходи до реалізації змісту мистецької освіти в загальноосвітніх навчальних закладах”.
Роботу Ізянської школи для учасників зібрання презентувала директор І. Петечук, яка розповіла про шкільні будні й свята, про досягнення і проблеми педагогічного колективу.
У рубриці „Інформація стає знанням” з міні-викладом „Нові підходи до реалізації змісту мистецької освіти в загальноосвітніх навчальних закладах” виступила методист РМК О. Андьол, яка зазначила, що опанування учнями мистецтва в основній школі ґрунтується на засадах компетентнісного, особистісно зорієнтованого, діяльнісного та інтегративногопідходів. Методист наголосила на застосуванні в роботі саме компетентнісного підходу, який сприяє формуванню предметних, міжпредметних і ключових компетентностей та виявляється у здатності особистості використовувати набутий досвід мистецької діяльності у життєвих ситуаціях.
„Навчаючи – виховуємо” – таку назву мала наступна рубрика, де присутні змогли побачити бінарний виховний захід „Віфлеємська зірка”, який провели П. Лях, учитель художньої культури, та С. Бунь, учитель музичного мистецтва. Не залишили нікого байдужими майстер-класи: „Методика розучування календарно-обрядових пісень” (М. Химишинець, голова РМО вчителів художньо-естетичного циклу) та „Виготовлення різдвяного чобітка” (М. Галас, керівник гуртка „Народні промисли” Ізянської ЗОШ І-ІІІ ст.).
Відбулося обговорення проведених занять, розроблено методичні рекомендації та пропозиції для вчителів художньо-естетичного циклу району. Учасники „мистецького салону” прийшли до висновку, що головне завдання вчителя художньо-естетичного циклу – створити захоплюючу, емоційно піднесену атмосферу, щоб кожний урок, кожне заняття гуртка стали справжніми уроками мистецтва, надихали учнів на творчість поза їх межами – в особистісній і соціокультурній діяльності.

Т. Якубець,
учитель музичного мистецтва
Заломської ЗОШ І-ІІ ст.,
Хустський р-н