Співпраця молодості й досвіду

bio 2

Кожен з нас – і досвідчений фахівець, і вчитель – початківець – прагне професійного зростання, підвищення педагогічної майстерності. Саме тому нещодавно на базі Ізянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хустської районної державної адміністрації проведено інтегроване засідання творчої групи вчителів біології та слухачів Школи молодого вчителя біології й хімії „Створення атмосфери співтворчості та співробітництва на уроках”. У ходi засiдання вiдвiдано урок бiологiï у 8 класi, на якому Мiклош Лариса Павлiвна, учитель бiологiï, вмiло поєднала традицiйнi та iнновацiйнi технологiï.

Учні з неприхованою цікавістю поринули у дослідження дії ферментів слини на крохмаль. Родзинками досвіду роботи „Формування здорового способу життя учнів через створення умов для самореалізації та всебічного розвитку особистості” поділилась з присутніми Химишинець Марія Степанівна, учитель біології Липецькополянської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Марія Степанівна звернула увагу на особливостях професійного зростання педагогів та формування ключових компетентностей учнів через призму біологічної науки.
На заході презентовано методичний посiбник Поган Марiï Петрiвни, учителя бiологiï Рокосiвськоï ЗОШ I-III ступенiв „Використання екологiчних проектів як засiб формування основних бiологiчних компетентностей у закладах освiти”. За круглим столом методист РМК Браïла Вiра Василiвна та учасники засiдання розробили рекомендацiï щодо створення атмосфери спiвтворчостi та спiвробiтництва на уроках бiологiï, екологiï та хiмiï з метою формування ключових компетентностей учнiв.

Деяк Оксана,
учитель біології
Велятинської ЗОШ І-ІІІ ступенів,
голова творчої групи

bio 1 bio 3

bio 4 bio 5