Засідання обласної методичної секції педагогічних працівників професій швейного профілю

wv 1

Наприкінці лютого на базі Хустського професійного ліцею сфери послуг відбулося засідання методичної секції педагогічних працівників „Організація роботи педагогів над створенням навчальних програм із інтегрованих професій швейного профілю відповідно до стандартів професійної (професійно-технічної) освіти, розроблених на основі компетентнісного підходу”.

У роботі секції взяли участь педагогічні працівники Ужгородського вищого комерційного училища КНТЕУ, Державного навчального закладу „Мукачівський центр професійно-технічної освіти”, Берегівського професійного ліцею сфери послуг, Міжгірського професійного ліцею, Перечинського професійного ліцею, Професійно-технічного училища № 33 смт Великий Березний та Хустського професійного ліцею сфери послуг.
Розпочався захід із ознайомлення з навчально-матеріальною базою Навчально-практичного центру сучасних швейних технологій Хустського професійного ліцею сфери послуг. Директор ліцею Пригара Д.М. привітав учасників секції та побажав плідної роботи. Старший майстер Мейгес Т.В. ознайомила присутніх із оснащенням навчальної майстерні сучасним обладнанням, устаткуванням, продемонструвала можливості мультимедійної дошки при створенні моделей за допомогою системи САПР, розповіла про роботу центру. Педагогічні працівники відвідали фрагмент уроку виробничого навчання з теми „Особливості обробки низу вшивного рукава жіночої сукні нескладної технологічної обробки”, який проводила майстер виробничого навчання Силимонка Т.Д., ознайомилися з комплексно-методичним забезпеченням професії кравець.
У рамках секції відбулося засідання творчої групи з розробки робочих навчальних програм стандартів професійної (професійно-технічної) освіти на основі компетентнісного підходу. Методист навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області Горячова Л.Б. розкрила особливості сучасних стандартів, зупинилася на визначенні переліку навчальних предметів професійної підготовки з професій швачка, кравець, закрійник за базовим блоком та модулями професійних профільних компетентностей, розкрила особливості проведення кваліфікаційної атестації тощо.
Учасники зібрання отримали практичні поради щодо порядку та послідовності складання робочих навчальних програм, мали можливість обмінятися досвідом роботи щодо змісту їх наповнення, визначили терміни завершення цієї роботи.

Навчально-методичний центр
професійно-технічної освіти
у Закарпатській області

wv 2

wv 3

wv 4