Використання програмного продукту як одного із засобів підвищення якості професійної підготовки кваліфікованих робітників

Активний розвиток інформаційного суспільства протягом останніх років спричинив зростання ролі інформаційно-комунікаційних технологій в усіх сферах життя, а особливо в освіті та виробництві.

Щоб зробити свою педагогічну діяльність більш ефективною, відкрити нові можливості для навчання й обміну знаннями, систематизувати та забезпечити доступність інформації, педпрацівникам доводиться вдаватися до застосування на практиці засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет.
«Використання програмного продукту як одного із засобів підвищення якості професійної підготовки кваліфікованих робітників» – тема засідання методичної секції педагогічних працівників із професій загальних для всіх галузей економіки (оператор комп’ютерного набору, оператор комп’ютерної верстки, секретар керівника (підприємства, установи, організації), діловод, яке відбулося 17 листопада у режимі онлайн.
Свою роботу учасники онлайн-заходу розпочали з перегляду фрагменту уроку виробничого навчання «Перетворення тексту в списки. Перетворення тексту в колонки. Робота з колонтитулами. Збереження документа», який провела Баняс О.М., майстер виробничого навчання Вищого професійного училища № 3 м. Мукачево.
Досвідом роботи з підготовки і використання програми «Eclihse Grossword» як способу підвищення активізації діяльності учнів на уроках виробничого навчання поділилася Лозовик А.О., майстер виробничого навчання Вищого професійного училища № 3 м. Мукачево.
Про використання емуляторів (тренажерів) для удосконалення вмінь і навичок учнів із професії оператор з обробки інформації та програмного забезпечення, зокрема: «Virtual PC», інформував учасників Брич І.Д., майстер виробничого навчання Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів.
Викладач спеціальних дисциплін Тячівського професійного ліцею Кость Н.С. розповіла про формування професійної компетентності учнів з професії оператор комп’ютерного набору шляхом використання тренувальних, імітаційно-моделюючих, діагностичних та інструментальних програмних продуктів.
Із практичним використанням графічного ресурсу «Adobe Photoshop» як одного із засобів унаочнення для уроку теоретичного навчання ознайомив викладач спеціальних дисциплін ДНЗ «Ужгородський центр професійно-технічної освіти» Завадський І.В.
Про використання ІКТ як засобу підвищення якості знань учнів під час професійно-теоретичної підготовки говорила Полачек Є.І., викладач спеціальних дисциплін (майстер виробничого навчання) ДНЗ «Ужгородський центр професійно-технічної освіти».
Продовжив захід перегляд відеофрагменту позанавчального заходу «Моделювання робочої ситуації секретаря керівника (підприємства, установи, організації)» майстрів виробничого навчання Вищого професійного училища № 3 м. Мукачево Бенчак Н.Й., Газдик М.М.
Палош Н.М., завідувач інформаційно-аналітичного кабінету НМЦ ПТО, надала інформацію про використання програмного продукту «Майстер-тест» для проведення поетапної та державної кваліфікаційної атестацій, наголосила про допущені помилки й неточності в оформленні протоколів ДКА, необхідності розробки якісних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів із предметів професійно-теоретичної підготовки і виробничого навчання.
Керівник секції Терпай В.М., заступник директора з НВР Вищого професійного училища № 3 м. Мукачево, у своєму виступі наголосила, що використання сучасних навчальних середовищ підвищує інтерес учнів до навчання, сприяє формуванню етичної й комунікативно-інформаційної компетентності вихованців, подякувала учасникам онлайн-заходу за активну участь у роботі вебінару.

Навчально-методичний центр
професійно-технічної освіти
у Закарпатській області