Засідання Школи молодого педагога в ЗОЕНЦ

wkola 1

Згідно з планом роботи 30 березня в Закарпатському обласному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді відбулося чергове засідання Школи молодого педагога, метою діяльності якої є адаптація молодих спеціалістів у колективі, формування у молодих педагогів високих професійних якостей, потреб в постійному саморозвитку, самовдосконаленні та професійному становленні.

На засіданні були присутні:
- О.В. Геревич, директор ЗОЕНЦ, який у своєму вступному слові зауважив, що сутність майстерності кожного молодого педагога закладена в особистості самого педагога, в його життєвій позиції, здатності виявляти творчу ініціативу на підставі знань, практичних навиків та реалізації власної системи цінностей.
- В.Ю. Кузьма, заступник директора з навчально-виховної та методичної роботи ЗОЕНЦ, який розкрив основні аспекти ефективної професійної діяльності молодого педагога, зокрема:
 професійно-педагогічну спрямованість;
 теоретичну підготовленість педагога;
 усвідомлення важливості самовдосконалення;
 логічної послідовності у її зростанні.
- О.В. Поган, завідувач відділу інформаційно-методичної роботи;
- Г. Й. Бурак, методист інформаційно-методичного відділу;
- А.В. Самойлова, завідувач відділу екології та природоохоронної роботи;
- О.М. Величканич, завідувач відділу біології та дослідницько-експериментальної роботи.
Слухачі Школи молодого педагога:
Ю.С. Товт, керівник гуртків „Юні фотонатуралісти”, „Юні лісівники-дендрологи”, „Юні аматори зеленої архітектури”;
Т.М. Червеняк, керівник гуртка „Юні зоологи”.
Під час проведення основної частини засідання для молодих педагогів-позашкільників виступили наставники та педагоги ЗОЕНЦ, які підготували наступні питання:
„Виїзні форми роботи з вихованцями гуртків у позашкільному навчальному закладі” (А.В. Самойлова);
„Роль самоосвіти у підвищенні професійної майстерності педагога” (О.М. Величканич);
„Методичні рекомендації керівнику гуртка щодо проведення якісного заняття” (Г.Й. Бурак);
„Молодому педагогу на замітку: Педагогічні розписи Симона Соловейчика” (О.В. Поган).
Отже, оволодіння педагогічною майстерністю та її складовими потребує постійного саморозвитку і самовдосконалення, набуття певного досвіду та систематичної роботи молодих спеціалістів над собою.

Галина Бурак,
методист відділу
інформаційно-методичної роботи ЗОЕНЦ

wkola 2

wkola 3