Виховуємо патріотів України

smapFF

Наша держава з давніх-давен славиться вільними і мужніми, працьовитими і добрими, сильними і самостійними українцями, які шанують традиції, звичаї та обряди.
Сьогодні, виховуючи дітей та молодь в умовах, коли вони пережили Революцію Гідності, вшанували героїв Небесної Сотні, стали свідками неоголошеної війни на Сході України, відчули глибину втрат, на державному рівні особливо акцентується увага щодо національно-патріотичного виховання дітей. Саме зараз ми повертаємося до споконвічних цінностей: утвердження любові до Батьківщини і людей, відродження духовності, моральності, бережного ставлення до природних скарбів і національних надбань нашого народу.
Патріотизм та національна свідомість закладені на генетичному рівні в наших пращурів і передаються з покоління в покоління. Теперішня ситуація сколихнула націю, підняла на надзвичайно високий щабель національно-патріотичну свідомість. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття, що набуває особливого, піднесеного значення.
Саме виховання національних почуттів і патріотизму за допомогою відповідних заходів, історичної освіти, святкування визначних дат, популяризації національних міфів та символів; участі в різноманітних громадських акціях патріотичного змісту є одним із основних засобів згуртування української політичної нації.
Педагогічна громада повинна чітко зрозуміти, що національно-патріотичне виховання молоді повинно починатися з маленьких дошкільнят. Головним фактором процвітання нашої держави є свідома, патріотично налаштована молодь, частина якої щороку поповнює лави науково-педагогічних працівників, державних службовців, юристів, політтехнологів та ін. І саме нова українська генерація коректуватиме закони, змінюватиме і вдосконалюватиме суспільне життя та етико-моральні засади і розбудовуватиме соборну Україну.

Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку: теорія і практика

dowk 3

Нещодавно в актовій залі Міністерства освіти і науки України відбулася Всеукраїнська науково-методична конференція "Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку: теорія і практика", на якій були присутні науковці та педагоги-практики.

Формування національної свідомості

svid

9 грудня на базі Хустської загальноосвітньої школи № 2 відбувся бінарний семінар учителів української мови та літератури і вчителів художньо-естетичного циклу з проблеми «Формування національно свідомої, духовно багатої особистості через упровадження принципів аксіологічної педагогіки». У рамках семінару відбулася низка заходів: урок української літератури у 9 класі «М. Гоголь. Національний дух у творчості Гоголя. «Вечір проти Івана Купала» (учитель Діана Ганусинець); урок музичного мистецтва у 6 класі: «Музичні жанри у театрі та кіно (мюзикл)» (учитель Віктор Грицак); майстер-клас «Пісенна творчість українських поетів» (учитель Ольга Білак); виступ драматичного гуртка «Андріївські вечорниці» (учителі Марина Молнар, Олеся Маланій).

Виховати патріота України

20151117 104229

Відповідно до плану районного методичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури наприкінці минулого тижня у районному методичному кабінеті відділу освіти Хустської РДА пройшла «творча майстерня» з проблеми «Особливості національно-патріотичного виховання учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури».

Виховання патріотизму і толерантності

patriotyzm 1

Відповідно до плану роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти та відділу освіти Ужгородської райдержадміністрації на базі Кам’яницького ДНЗ «Капітошка» Кам’яницької сільської ради Ужгородського району відбувся районний семінар-практикум керівників дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів «Виховання патріотизму і толерантності до людей різних національностей у контексті духовного розвитку особистості дітей дошкільного віку», який складався з теоретичної частини та проведення практикуму з учасниками.

Патріотизм юних чорнотисянців вражає

DSC00167

Давньогрецький філософ Платон казав, що ніхто не стає доброю людиною випадково. Тож і патріотом випадково ніхто не стане. Безперечно, виховувати патріотичні почуття в дитини потрібно змалку. І на тлі трагічних подій в Україні ця потреба стала ще актуальнішою. Саме тому з початку нового навчального року в усіх навчальних закладах України почала діяти і втілюватися в життя Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641.

Національно-патріотичне виховання в школі

vuxov

Виховна робота школи – це система роботи, спрямована на виховання цілісної особистості учня, який має активну творчу й соціальну позицію, високі моральні якості, які постійно вдосконалює, вміє керувати своїм здоров’ям, прагне до знань і має певний достатній життєвий досвід, тобто готовий до суспільного життя. Національно-патріотичне виховання є гармонійною складовою загального виховного процесу підростаючого покоління.
У 2015/2016 навчальному році національно-патріотичне виховання здійснюватиметься за новою Концепцією національно-патріотичного виховання дітей і молоді. Особливу роль у вихованні підростаючого покоління відіграє діяльність педагога-організатора, оскільки він є тим фахівцем, який забезпечує організаційно-масову та культурно-освітню роботу в школі, активне дозвілля та відпочинок дітей, діяльність дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.

Змагання найкращих

dzury

З 13 по 24 серпня переможець обласного етапу військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») – рій Керецьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів «Боржавські козаки» на чолі з Бучмей Мирославом Івановичем (учитель фізкультури школи) та Аврамчуком Віктором Васильовичем (учитель фізики Ужгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5) – мав честь представляти Закарпатську область на ІІІ етапі гри «Джура» 2015: Гетьманська Україна, який відбувся на території Чернігівської, Сумської і Полтавської областей.