knopka-300x84

УВАГА! Початок роботи курсів підвищення кваліфікації 28.01 о 10.00!

09 2

 

Реалізація нового Державного стандарту початкової загальної освіти

.

chun 15

У рамках дослідно-експериментальної роботи в контексті Концепції Нової української школи «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» 14 грудня у Чинадіївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Мукачівської районної ради відбувся обласний інструктивно-методичний семінар, учасниками якого були учителі початкових класів, заступники директорів з навчально-виховної роботи експериментальних закладів загальної середньої освіти та методисти районних(міських) відділів/управлінь освіти Закарпатської області.

Мета семінару – ознайомлення педагогічних працівників області з новими підходами до проведення уроків за програмою Нової української школи.
У Чинадіївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів учасники відвідали уроки з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з тематики «Таємниці Космосу». У 1-А класі урок презентували учитель Русин Л.І. з Туряницею А.М., учителем англійської мови, у 1-Б класі – Лашкай О.В. з Герман-Гусельницею Р.П., учителем англійської мови. Особливістю цих відвіданих уроків стала робота в навчальних центрах з учителями початкових класів пілотних закладів освіти та вчителів іноземної мови. Присутні також були залучені до роботи з групами дітей, тим самим змогли практично випробувати нові технології навчання.
Було проведено тренінг за темою «Кооперативне навчання у початковій школі – практичний аспект». Таким чином присутні працювали у групах, висловлювали свої бачення та пропозиції щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти та концептуальні ідеї нової української школи.
Робота семінару завершувалася круглим столом, у ході якого учасники ознайомилися з організацією освітнього середовища, модельною програмою, навчально-методичним забезпеченням. Ключовим моментом стало обговорення типової освітньої програми початкової освіти для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, що викликало неабияку дискусію. Це свідчить про те, що педагоги Закарпаття небайдужі до розвитку сучасної початкової освіти.