Фотозвіти

Вчимося, пізнаючи світ довкола нас

a9562023d7c8facf59e1a96e870721e3

Упродовж тижня „Моя родина” учні Чинадіївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів розширювали знання про сім’ю, родину та їх значення у житті людини, говорили про цінність сім'ї і родини, вчили свої права та обов'язки в сім'ї, розвивали почуття поваги до батьків та членів родини.

Ще один тиждень пошуку, досліджень та пізнання нового…

6f354d5f5d331ddebe74a1b1a27e3324 prev

Першокласники Чинадіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів працювали у межах тематичного тижня „Світ тварин”. Школярі розмірковували над проблемними питаннями: „Хто такі тварини?”, „Як живуть свійські і дикі тварини?” та „Чому треба берегти тварин?”. Ознайомилися з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями та правилами догляду за ними. Обговорювали та порівнювали живих істот. Учні із захопленням слухали цікаві факти про тварин, переглядали відео, спостерігали за тваринками та розповідали про їхні особливості. У малих групах вигадували та малювали тварину, якої не існує в природі. Грали в рухливі ігри: „Хто і як рухається”, „Журавлі і жаби”, „Кіт і миші” та „Совонька”. Створювали колаж „Улюблені тварини”, ліпили та малювали за шаблоном тварин із мультфільму. Цікаво пройшла гра „Що переплутав художник”, виконували математичні і мовні завдання від „вусатих” і „хвостатих”. Упродовж тижня діти поглиблювали свої знання про тварин, їхню поведінку, виконуючи різноманітні завдання, розвивали творчу ініціативу, допитливість, фантазію.иждень „Навіщо їсти” був дуже цікавим і смачним для першокласників Ганичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Учні шукали відповіді на запитання „Навіщо ми їмо?”, „Як визначити корисну і шкідливу їжу?”, „Як поводитись за столом під час споживання їжі?” через засвоєння правил здорового харчування та поведінки за столом, розв'язування повсякденних проблем математичного змісту, гри „Ланцюжок здорового харчування” та ін. Спільно виготовили міні-проект „Кольори мого здоров'я – вітаміни”, дізнавалися, які корисні поживні речовини містяться у різних продуктах, намагалися зрозуміти роль різноманітного харчування, формували навички дослідницької діяльності, спостерігали, які органи чуття задіяні у процесі харчування та травлення, вчилися висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Групова робота „Що ми знаємо про їжу” спонукала дітей виразно вголос читати нескладний текст, висловлювати свою думку з приводу почутого та записати здобуту інформацію.

Книги – морська глибина...

21tijden24

На ці питання шукали відповіді учні пілотних класів, вивчаючи тему «Мої улюблені книжки». Тематика тижня перетворила класну кімнату на бібліотеку й запросила у світ казковий, чарівний, непередбачуваний. У ранковому колі звучала поезія Н. Красоткіної, яка спонукала дітей висловити думку про те, що дає їм книжка.

„Швидше, вище, сильніше!” – і в спорті , і в навчанні

sport3

Надзвичайно цікавим для учнів видався тиждень навчання за темою „Спорт”. Щоб мати бажання займатися різними видами спорту, учні повинні були відповісти на різноманітні важливі питання, які стосувалися теми. Вже в першому ранковому колі діти грали в гру „Роби, як я”, супроводжуючи фізичні вправи веселим віршом.

Ми – допитливі

01 5

Тиждень «Ми – дослідники. Ми – винахідники» першокласники Ужгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 розпочали отриманням листа від Генія Євгеновича. Відомий дітям за мультиком «Фіксики» професор Чудаков запросив їх стати помічниками в його чарівній лабораторії. Та спочатку потрібно пройти випробовування науковця. От і поринули діти досліджувати і пізнавати світ. У цьому їм допомагали вправи Генія Євгеновича. У грі «Ми – спостерігачі» учні знаходили у лабіринтах літеру, яку вивчали впродовж тижня, рахували кількість цих букв в межах 20. Випробування «Ми – винахідливі» запропонувало дітям використати знайомі їм предмети нестандартним способом.

Тематичний тиждень „Я – мандрівник”

nush19 1

Останній тиждень навчання для учасників пілотного проекту в мандрах і подорожах пройшов цікаво і насичено. До цього спонукала тема тижня „Я – мандрівник”, а також захоплюючі історії про мандрівників, першовідкривачів, розповіді про відомі і незнайомі місця на карті світу та України.

Світ захоплень

nush17 2

Закінчились веселі зимові канікули, і першокласники трьох пілотних закладів освіти з радістю повернулися до класів у коло друзів. Щоденно в ранковому колі школярі мали змогу висловлювати свої думки, ділитися враженнями про святкові канікули. Учні сплели „павутинку зустрічі” і побажали один одному завзятої роботи.

„Володарі часу”

IMG 20171219 103022

Тема тижня „Подорожуємо в часі” дозволила учасникам пілотного проекту озирнутися назад, оцінити пройдений шлях, затриматися у передсвяткових буднях сьогодення та заглянути у майбутнє, де їхні мрії та бажання обов’язково збудуться.