DLL – вчимося навчати німецької

dll 4

На виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 15.01.2018 року № 34 „Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи”, від 15.01.2018 року № 36 „Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації працівників закладами післядипломної педагогічної освіти” та від 01.04.2019 року № 415 „Про деякі питання організації у 2019 році підвищення кваліфікації педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти „Нова українська школа”, з метою організації та забезпечення підвищення кваліфікації вчителів німецької мови 5 – 10 вересня та 26.10 – 10.11 проведено навчальні семінари-тренінги для вчителів німецької мови області, які навчають в перших класах, та для вчителів німецької мови, які навчають німецьку мову у 3-4-х класах.

Для навчання вчителів НУШ використовувалася програма „DLL – вчимося навчати німецької”.
Відповідно до програми, розробленої Гете-Інститутом в Україні, учасники семінару взяли участь у тренінгах з методики викладання предмета та ознайомилися із технічними та методологічними умовами подальшого проходження навчання на міжнародній цифровій платформі (мультиплікатор – Інна Калинич та Вікторія Синьо).
У плані роботи тренінгів було ознайомлення з методикою CLILL (інтегроване вивчення мови), Kikus (дитячі курси) та навчання роботи з відеоматеріалом „Deutschmit Socke” та інтегрування його до нової шкільної програми.
Учасники також ознайомилися із питаннями змісту іншомовної початкової освіти у вимірі сьогодення, ігровими технологіями як засобами формування та розвитку комунікативної та соціокультурної компетентностей учнів початкової школи, плануванням уроків з урахуванням ігрової форми навчання, класифікацією та функціями мовних ігор на уроках німецької мови. Отримали практичні поради щодо ефективного застосування ігрових форм та методів роботи з учнями на уроках німецької мови.
На тренінгах було ознайомлено присутніх з характерними ознаками сучасного уроку, загальними вимогами до нього. Було підкреслено, що ефективність уроку залежить в першу чергу від його планування. Учитель повинен логічно вписати цей урок в комплекс уроків того чи іншого циклу, ретельно підібрати матеріал, продумати всі етапи уроку та шляхи переходу від одного етапу до іншого, передбачити методичні прийоми, підібрати допоміжний матеріал.
Цікавою була робота з аудіозаписами та обговорення прийомів їх інтегрування в освітній процес, учителям було представлено театралізовані „граматичні” пісні, онлайн ресурси.
У кінці тренінгів учасники отримали посвідчення та методичний матеріал.