Без граматики можна сказати дуже мало, без лексики – нічого (Девіз Уілкінс)

nim 3

Головною метою іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетенції. Це означає не просто навчити дитину говорити іноземною мовою, а навчити мислити іноземною мовою. Цей процес складний і непростий. Звичайно, для цього потрібно мати чималий словниковий запас, отож учителі намагаються знайтинайефективніші способи та вправи для засвоєння учнями нових слів на кожному уроці.

Нещодавно на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, згідно з планом інституту проведено курси підвищення кваліфікації вчителів німецької мови.
У рамках курсів пройшов семінар-тренінг „Взаємозв'язок навчання лексиці, граматиці на уроках німецької мови” за допомогою навчальних матеріалів від видавництва „HUEBER”. У роботі тренінгу взяла участь і методист видавництва „Hueber” в Україні Вікторія Синьо, яка розкрила теоретичні аспекти теми та провела майстер-клас.
У рамках семінару вчителі познайомилися з літературою видавництва, яка орієнтована на нові рекомендації Ради Європи щодо вивчення іноземних мов.
Рівень сформованості комунікативної компетенції в говорінні безпосередньо залежить від якості оволодіння його лексичною і граматичною сторонами, починаючи з найпростіших умінь і навичок до вироблення міцних автоматизмів і складних творчих умінь. На семінарі презентовано сучасні методи викладання лексики та граматики, використані індивідуальна, парна, групова та колективна форми роботи. Усі учасники семінару отримали сертифікати видавництва „Hueber”, роздатковий матеріал і граматичні та лексичні плакати.
Впродовж курсів вчителі не тільки обмінялися думками, досвідом, але й створили цікаву і корисну добірку матеріалів для використання у навчальному процесі, вдосконалили свої фахові знання тапідвищили професійну майстерність.

nim 2

nim 1