Проведено вебінар «Підготовка до ЗНО з математики в умовах дистанційного навчання»

5eb5500d98ca7709090321У рамках Року математики в Україні 18 травня 2020 року відбувся вебінар «Підготовка до ЗНО з математики в умовах дистанційного навчання». У вебінарі прийняло участь понад 160 учасників, у тому числі провідні учителі математики, методисти та директори закладів освіти області, методисти Берегівської філії ЗІППО, викладачі ДВНЗ «УжНУ», викладачі Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ, викладачі фахового коледжу ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ, представники педагогічної спільноти Херсонської області.

 

Про документальні та методичні аспекти підготовки та проведення ЗНО в умовах пандемії розповіла у своєму виступі Катерина Петечук – методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін ЗІППО. У ході виступу учасниками було задано питання по процедурі проведення ЗНО та по структурі завдань.
Особливості завдань ЗНО з математики відкритої форми з розгорнутою відповіддю висвітлив у своїй доповіді Василь Петечук – канд. фіз.-мат. наук, доцент, доцент кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій ЗІППО. У фокусі уваги були задачі з параметрами, які є одними з найскладніших серед інших завдань ЗНО з математики (матеріал виступу доступний для детального ознайомлення у рубриці ЗНО).
В умовах карантину посилилась увага до дистанційних форм навчання. З оглядом та коротким аналізомдеяких популярних онлайн ресурсів для підготовки до ЗНО виступив Віктор Орос – канд. фіз.-мат. наук, заслужений учитель України, завідувач кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій ЗІППО.Учасники виявили інтерес до розглянутих ресурсів та технічних особливостей викладання в умовах дистанційного навчання.
Продовженням та доповненням до попередньо розглянутих питань був виступ Ігоря Сігетія, канд. пед. наук, старшого викладача кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій ЗІППО, який запропонував присутнім на вебінарі деталізований огляд використання програмних засобів Zoom, Miro, Clasroom, Moodle, Microsoft Teams в умовах дистанційного навчання учнів. Учасники у своїх коментарях повідомляли про дієвість розглядуваних ресурсів, описували їх особливості (наприклад – платність ресурсу, загальношкільне використання, зручності окремих засобів тощо), виявили зацікавленість у подальшому застосуванні окремих засобів.
Матеріали вебінарурозміщено за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1qqh7DM9QbtDSFKe6w6iKp34afPr5IhHu?usp=sharing

Оргкомітет:
кафедра природничо-математичної освіти та інформаційних технологій ЗІППО,
кабінет методики викладання природничо-математичних дисциплін ЗІППО