Радість творчості – термомозаїка «НАМА»

nama 4

Нещодавно у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти проведено майстер-класи для слухачів курсів підвищення кваліфікації, зокрема вихователів ДНЗ та вчителів початкових класів, з використання термомозаїки «HAMA». Слухачі курсів власноручно виготовили незвичайні поробки, пройнялися емоційною та естетичною красою незвичною креативної іграшки, шукали можливі способи та шляхи її використання у професійній діяльності.

Набори мозаїки для дітей – це один із найбільш поширених видіврозвиваючих ігор, який є у кожному дошкільному закладі та початковій школі. Діти люблять ними гратися, бо і зовнішній вигляд, і характер гри захоплює і зосереджує, інтригує й тішить. Найбільша цінність ігор з мозаїкою полягає в тому, що вони сприяють як естетичному вихованню, так і розумовому (інтелектуальному, пізнавальному) розвитку дітей, що робить їх надзвичайно актуальними для використання у роботі з дітьми дошкільного віку.
Термомозаїка «HAMA» – це набір різнокольорових намистин, виготовлених за спеціальною технологією, призначений для створення на пластинах (полях) іграшок, прикрас, декоративних виробів, арт-картин тощо, які зручно збираються і не розсипаються після термічної обробки. Термомозаїка є одним із сучасних, доступних і дієвих засобів корекційно-розвивальної роботи оскільки, в процесі образотворення намистини можна вільно перемішувати, міняти кольори, місце розташування – тобто, фантазувати. Будучи ігровою розвагою, цей дидактичний матеріал не є буденним і несе в собі завжди відчуття очікування сюрпризного моменту. Непомітно для психологічно закритої дитини робота з «HAMA»-мозаїкою невимушено переростає в творчість, розвиток з терапевтичним акцентом. Під час реалізації поставлених логопедичних завдань, активно сприяє розширенню і закріпленню певного обсягу знань і умінь дітей.
Відрадно, що всі деталі наборів термомозаїки «HAMA» безпечні для здоров’я дитини. Термомозаїка «HAMA» є не тільки формою художньо-творчої діяльності дітей, а й засобом запровадження інтегративних пізнавальних процесів в інших видах діяльності дітей.
Безпека життєдіяльності під час роботи з термомозаїкою поєднує в собі пожежну безпеку, охорону здоров’я, якість і безпеку продукції та послуг. Умовою безпечної організації художньо-продуктивної діяльності дітей з «HAMA»-мозаїкою» є дотримання техніки безпеки під час користування електроприладом, а саме – праскою. Фіксувати готовий виріб в дошкільному закладі потрібно вихователю, у початкових класах – відповідно до досвіду дітей, робити під чітким керівництвом педагога.
Навчально-ігрова діяльність дитини з термомозаїкою «HAMA» є дуже практичною і показовою. Специфіка роботи з нею дозволяє спеціалісту варіювати корекційні дії залежно від ситуації, бажання і настрою дитини, співпраці з педагогом та родиною. Організація вернісажів, виставок, творчих робіт, конкурсів, вікторин, виготовлення панно, колажів, картин можуть бути як індивідуальними, так і колективними, сімейними, що має, беззаперечно, позитивний вплив на розвиток дитини.
Такі сучасні заняття цілком відповідають концептуальним засадам Законів України «Про дошкільну освіту», «Про освіту», Базового компоненту дошкільної освіти України, щодо організації життєдіяльності дитини дошкільного та молодшого шкільного віку і сприяють компетентнісному підходу до розвитку підростаючого покоління.

nama 1 nama 2

nama 3 nama 5