Наші новини

Stem-ідеї у системі неперервної педагогічної освіти

Screenshot 3У понеділок, 5 квітня 2021 року, у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся другий міжкафедральний науково-практичний вебінар на тему «Застосування у практику роботи зі слухачами STEM-ідей у системі неперервної педагогічної освіти». Учасниками розглянуто можливості використання технологій STEM-освіти при проведенні занять зі слухачами з метою популяризації зазначених вище ідей та застосування їх в освітньому процесі.

Вітаємо переможців всеукраїнського заходу «Краща STEM-публікація – 2020»

stemОсвіта в галузі STEM є основою підготовки співробітників у галузі високих технологій, це своєрідний мейнстрім розвитку людства сьогодні. Впровадження STEM-освіти здатне змінити економіку країни, зробити її більш інноваційною та конкурентоспроможною. Потреби у STEM-фахівцях зростають у 2 рази швидше, ніж в інших професіях, тому що STEM розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення.

Степанові ЖУПАНИНУ – 85

жупанин 70 16.01.06 025Його твори вписано в золоту скарбницю української літератури для дітей, вони введені в шкільні програми та підручники для початкової школи, покладені на музику відомими композиторами.
Час, коли прийшов у літературу С. Жупанин, прийнято означати виразом „хрущовська відлига”, і в творчому доробку поета небагато творів про партійне будівництво.
Поталанило Жупанину й із професією: для поета, що пише для дітей, немає кращого, ніж професія педагога. Працюючи вчителем початкової школи в 60-х роках в Ільниці на Іршавщині та у Виноградові, поет продовжував захоплено вивчати світ дитинства, він бачив того, кому адресував свої вірші. Згодом, уже на посаді доцента, завідувача кафедри, професора Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, поет і далі працював із близьким для себе —вчителем, педагогом, любив відвідувати навчальні заклади. Спілкувався поет шляхетно і толерантно, володів даром доброзичливого та уважного співрозмовника, був чесним, гостро відчував правду і боляче переживав несправедливість.

До 100-ліття професора Василя Гомонная

homonayУ ці дні педагогічна громадськість відзначає 100-річний ювілей з дня народження Василя Васильовича Гомонная, видатного освітянина, чия творча спадщина продовжує кращі традиції крайової педагогіки і служить наріжним каменем для побудови Нової української школи. З нагоди цієї дати у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася обласна наукова онлайн- конференція «Василь Гомоннай у контексті розвитку освіти Закарпаття: історія та сучасніть». Відкрив конференцію директор ЗІППО кандидат педагогічних наук доцент Я.М.Сивохоп. З доповідями виступили доктор фізико-математичних наук професор В.В.Химинець, доктор філологічних наук професор Дрогобицького державного університету М.І.Зимомря, завідувач кафедри педагогіки та психології Закарпатського ІППО кандидат педагогічних наук доцент Л.П. Ходанич, завідувач кафедри менеджменту та інноваційного розвитку освіти кандидат педагогічних наук Б.М. Качур, кандидат педагогічних наук доцент Ходанич П.М. Зі спогадами про батька поділився син ювіляра Олександр, доктор фізико-математичних наук, професор ( УжНУ), а також внук Василь, який нещодавно захистив докторську дисертацію з права.

Відбудеться обласна науково-практична онлайн-конференція «Василь Гомоннай у контексті розвитку освіти Закарпаття: історія та сучасність»

homonayУ середу, 9 грудня 2020 року, в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбудеться обласна науково-практична онлайн-конференція «Василь Гомоннай у контексті розвитку освіти Закарпаття: історія та сучасність», присвячена 100-річчю від дня народження науковця-педагога. Мета заходу: привернення уваги педагогічної громадськості до визначних культурно-освітніх явищ, переосмислення духовної спадщини народу відповідно до нових реалій, а також вироблення рекомендацій щодо питань розвитку та вдосконалення системи педагогічної освіти, духовних якостей особистості в умовах суспільних трансформацій в Україні; збереження культурної та історичної пам’яті народу.

«Крапля меду» від Лідії Повх

117337871 2427688784197714 4926571117230188125 nСеред книг, які видано в цьому році за сприяння департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Закарпатської облдержадміністрації у рамках програми підтримки видань творів закарпатських авторів, і ця ошатна книга прози – «Крапля меду». Її автор – Лідія Повх (Ходанич), добре знаний у краї педагог, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки та психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Feedback на online-meetup

meet11 червня 2020 року відбувся online-meetup „Рефлексія професійної діяльності педагога”. Категорія учасників: вихователі, вихователі-методисти та директори ЗДО, вчителі, заступники директорів ЗЗСО, практичні психологи. Всього в мітапі взяли участь більше 120 учасників. Оnline-meetup – цікавий івент. Мітап – це інший погляд на проблему, приємне і корисне проведення часу, можливість ставити питання та отримувати відповіді. Спікер мітапу – Палько Тетяна Василівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Безцінний духовний скарб, захований у книжці

skАнглійський філософ Френсіс Бекон повчав: «Знання – це сила». То чому ж ми, люди ХХІ століття, маємо забувати про це, виховуючи підростаюче покоління? Вихід гарної книжки – особливо книжки зі сфери виховання дітей – це збирання тієї живлющої сили, чи то пак знань як мудрості багатьох поколінь, інколи протягом усього життя автора, ціною відведених тобі на цім світі дорогоцінних хвилин, днів, років. Увіковічення сили, яку несуть у собі знання, перевірені тисячолітнім досвідом твого народу – на таке спроможні лише люди, закохані в свою справу.

Кафедра педагогіки та психології запрошує на вебінар!

web1Шановні педагоги!
19 травня 2020 об 11.00 відбудеться вебінар «Час обмежень та дистанцій: психологічні особливості самопідтримки та підтримки учнів».
Про особливості типових реакцій на обмеження свободи, контактів під час карантину; варіанти самопідтримки себе та вихованців; можливості й техніки формування стійкості у кризових ситуаціях; спілкування онлайн розповість (і відповість на Ваші запитання) Марина Лемак, психолог, старший викладач кафедри педагогіки і психології ЗІППО.
Реєстрацію завершено!. Кількість учасників не обмежується. Перед початком (до 10.50 у день проведення) всім зареєстрованим буде надіслано код підключення та пароль для входу (програма Zoom).
Усі учасники, які візьмуть участь у вебінарі, отримають електронний сертифікат про участь. Тому просимо вказувати під час вебінару власне прізвище та ім’я.

Михайло Балудянський і розвиток європейської прогресивної думки І половини ХІХ століття

bal 1

У Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулась обласна науково-практична конференція, присвячена 250-річчю від дня народження вченого, культурно-освітнього діяча Михайла Балудянського. Науковий форум всебічно висвітлив цю пасіонарну постать та довів її важливість у потенційному впливі на підростаючу молодь як людини з народу, яка зуміла вибудувати себе самостійно, ставши першим ректором Петербурзького університету, видатним вченим - економістом та юристом, вихователем дітей у царській родині. Виступаючі не раз наголошували на тому, що саме такі приклади успішних людей мають послужити зразком для молоді.