Наші новини

Feedback на online-meetup

meet11 червня 2020 року відбувся online-meetup „Рефлексія професійної діяльності педагога”. Категорія учасників: вихователі, вихователі-методисти та директори ЗДО, вчителі, заступники директорів ЗЗСО, практичні психологи. Всього в мітапі взяли участь більше 120 учасників. Оnline-meetup – цікавий івент. Мітап – це інший погляд на проблему, приємне і корисне проведення часу, можливість ставити питання та отримувати відповіді. Спікер мітапу – Палько Тетяна Василівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Безцінний духовний скарб, захований у книжці

skАнглійський філософ Френсіс Бекон повчав: «Знання – це сила». То чому ж ми, люди ХХІ століття, маємо забувати про це, виховуючи підростаюче покоління? Вихід гарної книжки – особливо книжки зі сфери виховання дітей – це збирання тієї живлющої сили, чи то пак знань як мудрості багатьох поколінь, інколи протягом усього життя автора, ціною відведених тобі на цім світі дорогоцінних хвилин, днів, років. Увіковічення сили, яку несуть у собі знання, перевірені тисячолітнім досвідом твого народу – на таке спроможні лише люди, закохані в свою справу.

Кафедра педагогіки та психології запрошує на вебінар!

web1Шановні педагоги!
19 травня 2020 об 11.00 відбудеться вебінар «Час обмежень та дистанцій: психологічні особливості самопідтримки та підтримки учнів».
Про особливості типових реакцій на обмеження свободи, контактів під час карантину; варіанти самопідтримки себе та вихованців; можливості й техніки формування стійкості у кризових ситуаціях; спілкування онлайн розповість (і відповість на Ваші запитання) Марина Лемак, психолог, старший викладач кафедри педагогіки і психології ЗІППО.
Реєстрацію завершено!. Кількість учасників не обмежується. Перед початком (до 10.50 у день проведення) всім зареєстрованим буде надіслано код підключення та пароль для входу (програма Zoom).
Усі учасники, які візьмуть участь у вебінарі, отримають електронний сертифікат про участь. Тому просимо вказувати під час вебінару власне прізвище та ім’я.

Михайло Балудянський і розвиток європейської прогресивної думки І половини ХІХ століття

bal 1

У Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулась обласна науково-практична конференція, присвячена 250-річчю від дня народження вченого, культурно-освітнього діяча Михайла Балудянського. Науковий форум всебічно висвітлив цю пасіонарну постать та довів її важливість у потенційному впливі на підростаючу молодь як людини з народу, яка зуміла вибудувати себе самостійно, ставши першим ректором Петербурзького університету, видатним вченим - економістом та юристом, вихователем дітей у царській родині. Виступаючі не раз наголошували на тому, що саме такі приклади успішних людей мають послужити зразком для молоді.

Дитина, родина, країна – Психологія сьогодення

ps 2

24-25 травня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася ХІ Закарпатська обласна науково-практична конференція „Дитина. Родина. Країна. Психологія сьогодення”. Через складну суспільно-політичну ситуацію зростає відповідальність всіх фахівців, які можуть позитивно вплинути на процеси, що викликають стресові стани населення, а головне – допомогти в першу чергу людям не просто вижити, зберігши свої цінні якості, а й розкрити свій потенціал, відновити та знайти ресурси та здібності і таким чином ініціювати позитивні зміни в суспільстві.

Творчий вклад Закарпаття в Нову українську школу

Photo123

Свій вклад у розвиток Нової української школи здійснюють і вчителі, і науковці нашого краю. Результатом теоретичних досліджень та практичних надбань у цій галузі став один із номерів всеукраїнського науково-методичного журналу «Учитель початкової школи» (№9 за 2018 рік), у якому зібрано й узагальнено досвід педагогів Закарпаття з метою поширення його кращих набутківв Україні.

Упроваджуємо регіональний курс «Культури добросусідства»

Завдання, яке стоїть перед педагогами початкової освіти – запровадження системного підходу до проведення цілеспрямованої роботи з формування життєвих компетентностей учнів, складовою яких є соціальна й громадянська компетентності. Їх складовими є формування толерантності (у широкому сенсі, тобто етнічної, релігійної, мовної, гендерної, вікової, соціальної, ін.) не тільки у дітей, але й у їхніх батьків.

Навчання супервізорів у гештальт-терапії

22885806 10212173391062492 1764644179837688472 n 1
На кафедрі педагогіки та психології Закарпатського ІППО уже давно розробляється та втілюється в практику допомоги вчителям курс гештальт-терапії. Із цією метою старший викладач Марина Василівна Лемак пройшла дворічне навчання в Словаччині.

Радість творчості – термомозаїка «НАМА»

nama 4

Нещодавно у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти проведено майстер-класи для слухачів курсів підвищення кваліфікації, зокрема вихователів ДНЗ та вчителів початкових класів, з використання термомозаїки «HAMA». Слухачі курсів власноручно виготовили незвичайні поробки, пройнялися емоційною та естетичною красою незвичною креативної іграшки, шукали можливі способи та шляхи її використання у професійній діяльності.

Науковий форум з присвятою Василю Ґренджі-Донському

hr-don

23 квітня виповнюється 120 років від дня народження Василя Ґренджі-Донського, культурно-освітнього діяча, письменника, журналіста, борця за незалежність України. Хто не знає народної пісні «Пливе кача по Тисині…», автором слів якої, вважається, був цей поет, активний діяч Карпатської України, сподвижник Августина Волошина?