Загальні матеріали

Робота асистента вчителя та асистента вихователя закладів освіти з інклюзивним навчанням

resПродовжується співпраця Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти з факультетом здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «УжНУ». Завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Воротинцева О.О. входить до складу робочої групи з систематичного перегляду та вдосконалення освітньої програми Спеціальності 016 «Спеціальна освіта», спеціалізація 016.02 «Олігофренопедагогіка». У рамках співпраці студенти 2-го курсу спеціальності «Спеціальна освіта» в рамках дисципліни «Педагогічна майстерність корекційного педагога» прослухали дві лекції завідувачки ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО Воротинцевої Олени Олександрівни. Спілкування відбулося через ресурс Google Meet. Перша лекція 07 квітня була присвячена специфіці роботи асистента вчителя та асистента вихователя закладів освіти з інклюзивним навчанням, особливостям заповнення необхідної документації цими педагогічними працівниками. На другій лекції 12 квітня Воротинцева О.О. проаналізувала посадові обов’язки вчителя-дефектолога закладів освіти з інклюзивними класами та групами, підкреслила необхідність співпраці різних фахівців в рамках психолого-педагогічного супроводу навчання дітей з особливими освітніми потребами.

 

2 квітня – Всесвітній день поширення інформації щодо проблеми аутизму (ООН)

autВсесвітній день поширення інформації про проблеми аутизму (World Autism Awareness Day) встановлений резолюцією Генеральної асамблеї ООН від 21 січня 2008 року і відзначається 2 квітня кожного року.
Знаково, що ця дата припала саме на період підвищення кваліфікації вчителів-дефектологів на базі ЗІППО. У ході сьогоднішньої конференції обміну досвідом (у рамках курсів підвищення кваліфікації) ключовим було питання інформування про інвалідність.

 

Практичний досвід педагога в інклюзивному освітньому середовищі

inklkon 1Кожна професія має свої стандарти. Вони періодично змінюються відповідно до запиту суспільства. Попит на освітні послуги, що реалізується в інклюзивній освіті, збільшуються. Це вимога часу.Кожен педагог має бути компетентним (починаючи зі студента, що йде на педагогічну практику, до вчителя чи вихователя з досвідом роботи). У державних стандартах зазначено що повинен знати і вміти вчитель, якими компетенціями володіти. Важливе місце серед них сьогодні займає інклюзивна компетентність.

Навчання фахівців ІРЦ: ІІ етап

navch 2Використання дистанційного навчання надає можливість швидко адаптуватися до зміни життєвих ситуацій (наприклад, введення карантину) та використовувати широкий спектр форм, методів та засобів навчання, реалізувати конституційну норму доступності освіти.

2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму

14642

2 квітня у світі відзначається Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму, встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 2007 році за ініціативи Держави Катар. У резолюції Генеральної Асамблеї ООН підкреслюється важливість залучення уваги суспільства до проблеми аутизму у дітей, ранньої діагностики такого захворювання і запобігання його появам.

55 енергійних ігор та розваг для дітей вдома (адже карантин – не жарт)

content content активные игры дома с детьми

Що робити, якщо застрягли з дітьми вдома? Цей великий перелік активних заходів в приміщенні компенсує потребу ваших дітей – від малюків до підлітків – в фізичній активності.
Всі ми розуміємо, що «діти + енергія+ під замком» – рівняння, яке може дорівнювати хаосу та неминучій катастрофі. Тож пропонуємо активні ігри та заняття у приміщенні, завдяки яким ваші діти будуть рухатися та рухатися, навіть у найпохмуріші дні.
Ці ідеї не лише допоможуть боротися з нудьгою від перебування в закритому приміщенні, але й стимулюватимуть мозкову та фізичну активність, зміцнюючи тіло та звільняючи невгамовну енергію.

За матеріалами сайту "Освіта нова"

Переглянути інформацію

Навчання фахівців ІРЦ із застосування нових методик

RES 1

Нові методики — це роками апробований універсальний підхід до обстеження. Фахівці не самі формулюють висновки: вони вносять результати обстеження до двох онлайн-платформ й отримують звіти. Це світовий стандарт.
Основний крок, завдяки якому стає можливою діагностика, — навчання фахівців.

Такі різні діти…

irc 2

Завдання сучасної школи – досягнення найбільш ефективної суспільної форми організації навчальної діяльності дітей. Однак,для цього необхідно знати природу й закономірності індивідуальних особливостей дітей як суб'єктів навчальної діяльності.