Особлива увага дітям з особливими освітніми потребами

webinar1901

 

З 1 січня 2022 року набрали чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання: „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами” від 21 липня 2021 р. „Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти” від 15 вересня 2021 р. № 957.

Ці нововведення посилюють співпрацю між закладами освіти та інклюзивно-ресурсними центрами (ІРЦ). Відтепер створення інклюзивних класів та розподіл освітньої субвенції здійснюватиметься за рівнями надання підтримки.
Власне цим питанням був присвячений черговий вебінар, який 19 січня провела завідувач Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, національний тренер з інклюзивної освіти Воротинцева Олена.
У ході зустрічі з педагогами краю особлива увага приділялася питанням визначення підтримки першого рівня учням, у яких виникають труднощі під час навчання, але яким не потрібен інклюзивний клас; співпраці з фахівцями (консультантами) інклюзивно-ресурсних центрів; оформлення відповідної документації та роботі у системі АС ІРЦ.

Зміни до Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти та Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти - Завантажити презентацію