Проведено навчання для фахівців територіальних органів Державної служби якості освіти на тему "Забезпечення якості інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"

dsДержавна служба якості освіти України спільно з Міністерством освіти та науки України та Міжнародним благодійним фондом Lumos (Велика Британія) провели з 27 по 29 жовтня навчання для фахівців територіальних органів Державної служби якості освіти на тему «Забезпечення якості інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти».
Цілі вебінару:
  • Огляд національних та міжнародних зобов’язань щодо інклюзивної освіти в Україні.
  • Підкреслити роль Державної служби якості освіти України у забезпеченні якісної інклюзивної освіти.
  • Ознайомитися з ключовими принципами підвищення якості інклюзивного навчання.
Модератором зустрічі була Захарова Алла Миколаївна, начальник відділу позашкільної освіти управління роботи із закладами професійно-технічної та позашкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.
У якості тренерів були залучені представники Міністерства освіти та науки України, Міжнародного Благодійного Фонду Lumos, департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, національні тренери з інклюзивного навчання:
Віктор Сальков, в. о. керівника експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти МОН;
Ольга Набоченко, державний експерт експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти Директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України
Юрій Вергун, директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України;
Галина Булат, координатор по Україні Міжнародного Благодійного Фонду Lumos;
Оксана Зубрій, національний ДІ консультант Фонду Lumos;
Олена Воротинцева, завідувачка Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, національний тренер з інклюзивної світи;
Ольга Голентовська, завідувачка Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, національний тренер з інклюзивної світи;
Тетяна Бабійчук, директорка Інклюзивно-ресурсного центру N1 Тернопільської міської ради, національний тренер з інклюзивної світи.
Завідувачкою РЦПІО ЗІППО Оленою Воротинцевою було надано практичні поради фахівцям територіальних органів Державної служби якості освіти на тему «Якісне складання індивідуальної програми розвитку - основа справжнього інклюзивного навчання». Окреслено сутність ІПР як документа, що забезпечує індивідуалізацію навчання особи з особливими освітніми потребами, основи для побудови індивідуальної освітньої траєкторії, акцентовано увагу на пунктах ІПР, що потребують особливої уваги фахівців ДСЯО для аналізу якості надання освітніх послуг у закладі освіти та створення в ньому інклюзивного освітнього простору.