Роль асистента вчителя в інклюзивному навчанні

Днями у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулося засідання асистентів вчителів області «Роль асистента вчителя в інклюзивному навчанні» за участю асистентів вчителів області.
Методистом кабінету методики дошкільної, початкової та інклюзивної освіти ЗІППО Гаяш Оксаною Володимирівною проведено засідання круглого столу.

Асистенти вчителів розглянули наступні питання:
«Асистент учителя в умовах реалізації основних засад інклюзивного навчання» (к.п.н. Гаяш О.В., методист кабінету методики дошкільної, початкової та інклюзивної освіти ЗІППО);
«Організаційні аспекти та зміст діяльності асистента вчителя» (Пацкан М.Ю., асистент учителя Нижньоселищенської ЗОШ І-ІІІ ст. Хустського р-ну).
Розкриваючи дані питання, педагоги ділилися власним досвідом та досвідом своїх навчальних закладів.
Під час обговорення окреслено компетенції асистента вчителя, що мають відповідати запитам сьогодення, його особистісних якостей, наголошувалося, що роль асистента вчителя є надзвичайно важливою і полягає у наданні допомоги педагогу та дітям з особливими потребами у навчанні.
Найголовніша роль педагога-асистента – створення корекційного середовища для дитини з особливими потребами. Виконуючи свою місію, асистент учителя повинен стати для такої дитини мамою, наставником, вихователем, другом, який щохвилини, щосекунди, щомиті поруч. Він розуміє не лише слова і думки дитини, а й її погляд, відчуття, душевний стан.