Інноваційні технології в освітньому процесі: виклики сьогодення

2020-08-25 13-46-02У рамках курсів підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки, фізики та астрономії Закарпатської області 20 серпня відбувся вебінар «Інноваційні технології у формуванні ключових компетентностей учасників освітнього процесу: виклики сьогодення»; 21 серпня – конференція з обміну досвідом «Використання дистанційних платформ в освітньому процесі». Захід організований і проведений Інститутом педагогіки Національної академії педагогічних наук України спільно з Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти. Модератор: Галина Глюдзик, методист з географії та економіки кабінету методики навчання природничо-математичних дисциплін ЗІППО.

 

Тетяна Геннадіївна Назаренко, завідувач відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, профессор, виступила з питанням «Роль НАПН України у підготовці та становленні майбутнього вчителя нового покоління».
Володимир Сергійович Яценко, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, виступив з питанням «Психолого-педагогічні передумови впровадження інтегрованих курсів за вибором природничої освітньої галузі».
Віктор Олександрович Надтока, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук виступив з актуальним питанням «На що звернути увагу, щоб підготувати учнів до PISA-2021 із природничих дисциплін та курсів».
Олена Володимирівна Часнікова, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук виступила з актуальним питанням «Оновлення змісту географічної та економічної освіти в умовах реформування».
На вебінарі розглядалися актуальні питання формування ключових компетентностей усіх учасників освітнього процесу, були надані практичні рекомендації щодо реалізації змістових ліній курсів за вибором; окрема увага була приділена змісту тестових завдань у форматі PISA-2021 із природничих дисциплін та курсів. Спілкування було корисним та приємним для всіх 41 учасника заходу.
На конференції з обміну досвідом «Використання дистанційних платформ в освітньому процесі», яка відбулася 21 серпня, слухачі курсів поділилися досвідом використаннядистанційних платформ в навчально-виховному процесі в умовах міських та сільських шкіл, висловили свої думки про переваги і недоліки дистанційного навчання.