Біологія

Дослідницька діяльність у вивченні шкільних курсів біології та екології - вимога часу

Наприкінці жовтня зал засідань Карпатського біосферного заповідника зібрав освітян з усієї Закарпатської області. Тут відбувся обласний науково-методичний семінар методистів районних та міських відділів освіти, керівників методичних об'єднань учителів біології та екології "Дослідницька діяльність у формуванні природничо-наукових компетентності учнів".

Педагогічна практика в ботанічному саду

У жовтні відбулася педагогічна практика слухачів курсів підвищення кваліфікації з біології та екології в Ботанічному саду ДВНЗ «УжНУ», у якій взяли участь: завідувач кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін ЗІППО Ольга Бокоч, доцент кафедри природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій Олександр Грабовський, співробітник біологічного факультету УжНУ Оксана Куртяк.

Методичні рекомендації щодо викладання біології в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013 /14 н. р.

(Укладено відповідно до листів Міністерства освіти і науки № 1/9-349 від 20.05.2013 р. «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2013/2014 навчального року», № 1/9-368 від 24.05.2013 р. «Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі», № 1/9-426 від 01.06.2012 р. «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін».)

Засідання авторської творчої майстерні для учителів біології



4 червня 2013 року, згідно з планом Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, відбулося перше засідання авторської творчої майстерні для вчителів біології та екології «Використання інтерактивних технологій навчання на уроках біології та екології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів».

ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології

Найуспішніші знавці науки про живе серед учнівської молоді зібралися в стінах Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, щоб визначити кращих на ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології.

Формування та розвиток наукового світогляду при вивченні біології

«Що таке науковий світогляд?
Це, перш за все, ставлення до оточуючого світу, що не суперечить основним принципам наукового пошуку, який опирається на багаторазово перевірені і підтверджені істини»
В. І. Вернадский
Одним із основних завдань сучасної загальноосвітньої школи є становлення в дітей цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентностей на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво.