Угорська мова та література

Удосконалення навчальних програм

19 лютого у стінах Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося перше засідання робочої групи з угорської мови та інтегрованого курсу «Література» (угорська та світова) «Про удосконалення навчальних програм для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Як зробити освіту доступнішою для національних меншин краю

dostuposvity

Як зробити освіту доступнішою для національних меншин краю радилися в Ужгороді представники педагогічної громадськості, громадських організацій угорської спільноти на базі ЗОШ I-III ступенів ім. Дойко Габора. Захід організовано за підтримки міносвіти України та Ради Європи.

Семінар для вчителів угорської мови і літератури

У жовтні 2014 року Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти та Берегівська філія ЗІППО організували інструктивно-практичний семінар для вчителів угорської мови і літератури «Необхідні ключові компетенції до навчання протягом усього життя». Захід проведено на базі Батівської ЗОШ І-ІІІ ст. Берегівського району.

Угорські школярі виборювали звання кращого

olimp-ugorsk1

У Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти пройшов ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з угорської мови і літератури. В обласному етапі олімпіади взяли участь 74 учнів 8-11 класів загальноосвітніх шкіл з угорською мовою навчання.

Обласний інструктивно-методичний семінар учителів угорської мови і літератури

На базі Ужгородської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 ім. Дойко Габора відбувся обласний інструктивно-методичний семінар «Викладання угорської мови та інтегрованого курсу «Література» (угорська та світова) у 5-х класах за новими навчальними програми та підручниками шкіл з угорською мовою навчання» для вчителів угорської мови і літератури.

Методичні рекомендації з угорської мови та інтегрованого курсу «Література» (угорська та світова)

Рідна мова може вивчатися поглиблено, але за рахунок варіативної складової типових навчальних планів.
У нових навчальних програмах угорської мови та інтегрованого курсу «Література» (угорська та світова) приділено значну увагу проблемі доцільного відбору навчального матеріалу з мови та літератури; більш чіткому викладу державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів; їхні вікові можливості; розподілу годин на ту чи іншу тему; розвантаженню і скороченню змісту окремих розділів шляхом спрощення понятійного і термінологічного апарату; усунення надмірної деталізації, врахуванню міжпредметних зв'язків при вивченні мови і літератури взагалі.

Науково-методичний семінар «Особливості вивчення рідних мов і літератур учнями 5-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних спільнот за новими навчальними програмами у 2013/2014 н.р.»



У Чернівецькій області проведено Всеукраїнський науково-методичний семінар «Особливості вивчення рідних мов і літератур учнями 5-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних спільнот за новими навчальними програмами у 2013/2014 н.р.».

Стартував ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з угорської мови і літератури


Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти проведено ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з угорської мови і літератури. В обласному етапі олімпіади взяли участь 80 учнів 8-11 класів.