Зарубіжна література

Викладання зарубіжної літератури в умовах НУШ у 2022/2023 н. р.: реалії сьогодення

zarubizhna-1

«Дух радості пізнання – ось та ідейна й інтелектуальна атмосфера, яка повинна зараз панувати в школі» (Василь Сухомлинський).
На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти завершилося додаткове за 30-годинною програмою педагогічних працівників закладів освіти області, які забезпечуватимуть викладання зарубіжної літератури в умовах НУШ у 2022/2023 н. р.

Онлайн-навчання для вчителів зарубіжної літератури НУШ

zl-nush-01

У контексті Нової української школи продовжується навчання вчителів зарубіжної літератури, які забезпечуватимуть викладання предмета у 5-х класах. Мусимо пам'ятати, що вчитель/вчителька літератури – чи не єдині, у руках яких через мистецтво слова як засіб виховання – вікова душа нації.

План-конспект уроку зі світової літератури в 5 класі

Тема уроку. Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних наро­дів (прислів'я, приказки, загадки, пісні) . Гуманістичні цінності, втілені у світовій усній народній творчості. Література і фольклор

Мета уроку: дати поняття про фольклор, прислів’я, приказки, загадки як малі жанри фольклору, пісні та їхні харак­терні ознаки ; учити вдумливо, виразно їх читати, тлумачити переносне значення; розвивати навички влучно й образно висловлювати свої думки; виховувати на гуманістичних цінностях, утілених у сві­товій усній народній творчості .

Теорія літератури: фольклор, прислів'я, приказка, загадка, пісня.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Елементи компаративістики: схожість і відмінність малих жанрів фольклору різних народів (на рівні окремих компонентів тексту).

Школа педагогічної майстерності

ros-pedmaisternist1

Якою є мета кожного конкурсанта? Безперечно, перемогти. Але, як і в будь-якому змаганні переможець має бути один. Отже, сама участь у такому конкурсі – це перемога над собою. Відповідно до Положення, підготовка до конкурсу вимагає креативності, досвіду, уміння розкрити ефективні педагогічні наробки, через які можна продемонструвати індивідуальність учителя.