Загальні матеріали

Вивчення української мови у школах з угорською мовою навчання

npum5

День Незалежності... Шостий місяць війни... Проте моя Україна нездоланна, велична, мужня і незборима. А ще – єдина та згуртована.
Саме такими є сьогодні й учителі української мови та літератури закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою, що, не втрачаючи поступу вперед, із успіхом і новими набутками проходять навчання у контексті Нової української школи в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти.

Закарпатські вчені розробили методичний комплекс для навчання нацменшин української за програмою НУШ

Tetyana-Gnatkovych

Про українську для учнів-угорців розмовляємо з Тетяною Гнаткович, кандидатом педагогічних наук, завідувачкою кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Відбувся онлайн форум для вчителів іноземної мови

forum-nush-1

Реформа Нової української школи висуває багато нових вимог, однією з яких є підготовка вчителів початкової та базової школи до роботи в новій українській школі.
Учителі іноземної мови розпочали підготовку до роботи в НУШ ще у 2018 році, коли стартував перший етап реформи, що стосувався викладання предмета у новому форматі у початковій школі.

Святкування дня Святого Патріка в Ужгороді

01 7

17 березня– день пам’яті покровителя Ірландії. Цей день є одним із найважливіших, яскравих та улюблених свят у житті всіх ірландців, хоча варто відмітити, що популярність цього свята вже давно вийшла за межі Ірландії та навіть Великої Британії.

Практичні заняття вчителів французької мови

img793

Відповідно до навчально-тематичного плану підвищення кваліфікації вчителів французької мови педагогічна практика проходила у 2 етапи.
На першому етапі слухачі курсів відвідали уроки французької мови як другої іноземної у Свалявській ЗОШ І-ІІІ ст. №3 (учитель Немеш Марія Петрівна), де прослідкували, як працюють сучасні підручники французьких видавництв у класі, де французька мова вивчається як друга іноземна. Ознайомилися із навчально-методичними доробками вчителя, обговорили проблеми вивчення/викладання предмета в умовах сучасної школи. В обговоренні взяли участь доцент кафедри суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти Ходанич П.М. та методист ЗІППО Рацюк О.І.

Шляхи підвищення якості іншомовної освіти України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору

jakistinozemnoi1

19-21 травня 2015 року у м. Ірпінь Київської області відбувся семінар методистів іноземних мов обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо особливостей викладання предмета у наступному навчальному році «Шляхи підвищення якості іншомовної освіти України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору».

Створюємо літній мовний табір

taboru1

Створення літніх мовних таборів є одним із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей іноземним мовам, які спонукатимуть школярів практично застосовувати знання, отримані протягом навчального року. У таборах діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (ігрових та концертних програмах, дискусійних клубах, театральних студіях тощо), непомітно долати мовний бар’єр, поєднати навчання із захоплюючим відпочинком, а головне – отримати мотивацію для подальшого вдосконалення мовленнєвих навичок із іноземних мов. Основною метою мовних таборів – зацікавити учнів вивченням іноземних мов та сприяти самопідготовці.