Іноземні мови

Розвиток України в умовах європейської інтеграції потребує модернізації процесу викладання іноземних мов в системі освіти й широкого використання комунікативного, компетентнісного підходів реалізації загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Таким є вектор навчально-методичної роботи у галузі іншомовної освіти, що здійснюється методистами іноземних мов Мар'яною Тріфан (англійська мова), Іванною Буксар (німецька мова) та Олесею Рацюк (французька мова).

„Нова українська школа: методика навчання французької мови у 1-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу” (Навчально-методичний посібник)

 

francuzka

Зростаючі потреби в спілкуванні різними мовами, співпраця між країнами із різними культурними традиціями та нова освітня система в Україні вимагають суттєвих змін у підході до оновлення змісту та методів навчання іноземних мов. Знання іноземних мов є важливою передумовою для особистих, культурних, професійних та економічних контактів. Оновлення цілей та змісту навчання зумовлює оновлення освітніх технологій.
У початковій школі мета шкільного курсу полягає у формуванні комунікативної та соціокультурної компетенції учнів, розвитку їхньої здатності використовувати французьку мову як інструмент спілкування у діалозі культур. Учні ознайомлюються з особливостями життя та побуту народів країн франкомовного світу.