Загальна інформація

Супервізія та супервізор: сучасні виклики

зображення viber 2021-09-09 16-09-30-345Сьогодні проведено вебінар "Супервізія у ЗЗСО" для працівників управлінь, відділів освіти територіальних громад, центрів професійного розвитку педагогічних працівників. Спікери Січка В.І., ст. викладач кафедри педагогіки та психології ЗІППО, Ціник О.В., завідувач кабінету координаційно-методичної діяльності ЗІППО, висвітлити поняття супервізія та супервізор, ознайомили з нормативною базою з даного питання, зупинилися на особливостях підходу до відбору кандидатів на навчання із питань проведення супервізії у ЗЗСО.

Переглянути презентацію 1

Переглянути презентацію 2

Готуємося до пілотування модельної навчальної програми "Культура добросусідства для 5-6 класів"

kd 1З 11 по 15 серпня у місті Ірпінь Київської області проходить методичний семінар-тренінг з пілотування модельної навчальної програми "Культура добросусідства для 5-6 класів", рекомендованої МОН України у 2021/2022 році. Програма є складником наскрізного курсу "Культура добросусідства", розробленого для різних ланок освіти - від дошкілля до освіти дорослих. Цей курс спрямований на розвиток освіти впродовж життя, демократизацію освітнього середовища, підтримку міжкультурної і миротворчої освіти та широкої соціальної інклюзії. Від Закарпатської області на навчання запрошені представники пілотних закладів освіти – Ужгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8, Ганичівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів Нересницької  ОТГ Тячівського району та методист ЗІППО.

Презентація досягнення експерименту з багатомовної освіти

зображення viber 2021-06-24 10-36-41Вчора, 23 червня, у м. Києві відбулася конференція «Презентація досягнення експерименту з багатомовної освіти» за підтримки ВКНМ ОБСЄ. У заході взяли участь Галина Шумицька, декан філологічного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет» та Олена Ціник, завідувач кабінету координаційно-методичної діяльності ЗІППО. Пані Галина, як науковий керівник, представила досягнення експерименту з багатомовної освіти в Закарпатській області. На конференції був презентований посібник «Успішні практики багатомовної освіти в Україні», в якому викладено результати Всеукраїнського експерименту з формування багатомовності вихованців закладів дошкільної освіти та учнів закладів загальної середньої освіти. Велика подяка координатору експерименту у Закарпатській області Андріанні Лукач, педагогічним колективам та керівникам закладів освіти, які брали участь в експерименті, зокрема Ужгородський ЗДО №42 «Джерельце» (Оксана Касинець), Ужгородська СЗОШ І-ІІІ ступенів №4 (Марія Фединець), Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 імені Жігмонда Перені (Габріелла Гомокі), Білоцерківська ЗОШ І-ІІІ ступенів (Михайло Климентєв).

Матеріали вебінару: «Організаційно-методичний супровід першого та другого турів всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2021"

konkurs uchytel roku10 вересня 2020 року відбувся вебінар із організаторами першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» та керівниками закладів освіти.
Тема вебінару: «Організаційно-методичний супровід першого та другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021».

Шановні педагоги закладів загальної середньої освіти!

web1Запрошуємо взяти участь у вебінарі «Підсумкове оцінювання: виклики сьогодення», який відбудеться 29.04.20 о 10.00 год. На Ваші запитання щодо особливостей підсумкового оцінювання досягнень учнів за умов навчання в період карантину відповідатимуть Олена Ціник, завідувач кабінету координаційно-методичної роботи, та Сергій Роман, директор класичної гімназії Ужгородської міської ради. Вебінар відбуватиметься з використанням додатку ZOOM. РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРШЕНО! Зареєстрованим учасникам за 10 хвилин до початку роботи вебінару буде надано код доступу.

Моделювання освітньої програми ЗЗСО

FB IMG 1581860616494

Відповідно до ст. 15 Закону України "Про загальну середню освіту" кожен заклад освіти розробляє та використовує в освітній діяльності одну освітню програму на кожному рівні повної загальної середньої освіти або наскрізну освітню програму, розроблену для декількох рівнів освіти. Вони можуть бути розроблені на основі відповідних типових освітніх програм. Освітня програма закладу освіти схвалюється педагогічною радою закладу освіти та затверджується його керівником. Сьогодні на курсах підвищення кваліфікації заступники директорів закладів загальної середньої освіти з навчально-виховної роботи під час практичного заняття моделювали освітню програму закладу ЗСО.

Фінська підтримка реформ української школи

finy 2

Реформа освіти вплине і на роботу закладів післядипломної педагогічної освіти. Про це нещодавно йшла мова на тренінгу із потенціалу розбудови ІППО, організованого проектом „Фінська підтримка реформ української школи”. У роботі тренінгу взяла участь завідувач кабінету координаційно-методичної діяльності ЗІППО О.В. Ціник. Учасники тренінгу окреслювали бачення і стратегію розвитку ІППО, проводили самооцінювання методом SWOT-аналізу, на основі якого визначали інструменти розвитку ІППО. Вивчення запитів клієнтів – це той шлях, який забезпечить розвиток закладів післядипломної педагогічної освіти.

Онлайн "Школа педагога закладу оздоровлення та відпочинку дітей"

Організація літнього відпочинку дітей є складовою частиною безперервного та послідовного процесу виховання. Дитячі заклади оздоровлення і відпочинку створюють умови для педагогічно обґрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, дають можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд.

Роль наставництва у програмах багатомовної освіти

01

Після прийняття Закону України „Про освіту” зростає популярність багатомовної освіти. Заклади, в яких викладання велося на мові національних меншин, все більше схиляються до думки, що варто впроваджувати програми з багатомовної освіти. Вони дозволяють поряд з рідною мовою вести викладання окремих предметів на державній мові, з кожним роком кількість таких предметів може зростати. Головна мета багатомовної освіти, щоб випускник середньої школи добре знав рідну мову та вільно спілкувався державною.