Загальна інформація

Онлайн "Школа педагога закладу оздоровлення та відпочинку дітей"

Організація літнього відпочинку дітей є складовою частиною безперервного та послідовного процесу виховання. Дитячі заклади оздоровлення і відпочинку створюють умови для педагогічно обґрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, дають можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд.

Роль наставництва у програмах багатомовної освіти

01

Після прийняття Закону України „Про освіту” зростає популярність багатомовної освіти. Заклади, в яких викладання велося на мові національних меншин, все більше схиляються до думки, що варто впроваджувати програми з багатомовної освіти. Вони дозволяють поряд з рідною мовою вести викладання окремих предметів на державній мові, з кожним роком кількість таких предметів може зростати. Головна мета багатомовної освіти, щоб випускник середньої школи добре знав рідну мову та вільно спілкувався державною.

Навчалися класні керівники

IMG 3404

Виховання – багатогранний і складний процес, значення якого неможливо переоцінити. Він передбачає формування у дитини системи цінностей і соціальних компетентностей. Такі завдання реалізовує в умовах навчального закладу класний керівник, вихователь, який здійснює педагогічну діяльність з колективом учнів класу, окремими учнями, їхніми батьками, організацію і проведення позаурочної культурно-масової роботи, сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу, самореалізації та розвитку учнів, їх соціального захисту.

Підбито підсумки роботи методичних служб області

narada 2

23 червня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний інструктивно-методичний семінар завідувачів районних/міських методкабінетів „Про підсумки роботи методичних служб районів/міст у 2015/2016 н.р. та напрямки діяльності 2016/2017 н.р.”.

Різдвяний песик

pesyk

17 грудня в Закарпатській обласній бібліотеці для дітей та юнацтва відбулася презентація нової книги Олександра Гавроша «Різдвяний песик». Автор у своєму доробку має низку дитячих творів. Захід відвідали вихователі груп продовженого дня навчальних закладів, слухачі курсів підвищення кваліфікації Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. На зустріч були запрошені третьокласники Ужгородської загальноосвітньої школи №15, у якій свого часу навчався О. Гаврош.

Особливості викладання художньо-естетичних дисциплін

obraz 2

Нещодавно відбувся обласний науково-методичний семінар «Особливості змістового та методичного забезпечення з художньо-естетичних дисциплін», на який запрошено методистів міських/районних управлінь/відділів освіти.

Обласна школа молодого методиста

wkola1

28 травня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося чергове засідання обласної Школи молодого методиста.
Іван Лазар, завідувач кабінету координаційно-методичної діяльності ЗІППО, розпочав роботу заходу, окресливши головні принципи створення документу в районному, міському методичному кабінеті. Заняття-практикум «Ведення ділової документації як необхідна складова роботи методиста» провела завідувач кафедри педагогіки та психології ЗІППО Лідія Ходанич.
Учасники обласного методичного заходу отримали бібліотечку спеціалізованої літератури, електронну презентацію проведення заняття.

У Закарпатті проводитиметься моніторинг якості підручників

monitoringjakosti1

Протягом травня в Закарпатській області проводиться моніторинг якості підручників, який відбувається відповідно до п. 2.2 наказу МОН України від 30.05.2013 № 645 «Про проведення апробації та моніторингових досліджень якості навчальної літератури для ЗНЗ у 2013/2014 – 2014/2015 навчальних роках» та листа ІІТЗО від 24.03.2015 № 14.1/10-477 «Про проведення моніторингового дослідження якості підручників для 2-го та 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів».

Участь у конкурсі підручників братимуть усі видавництва

Колегією Міністерства освіти і науки прийнято рішення про надання на вибір учителів усіх оригінал-макети підручників для учнів 4-х та 7-х класів, які були подані на конкурс у період з 18 грудня 2014 року до 19 січня 2015 року. У зв’язку з цим конкурс підручників триватиме до 30 квітня. Про це йдеться у зверненні Міністерства освіти і науки до вчителів, які беруть участь в конкурсному відборі підручників для 4-х і 7-х класів.
У Міністерстві освіти і науки зазначають, що метою допуску всіх оригінал-макети підручників для учнів 4-х та 7-х класів до конкурсному відборі є справедливе завершення конкурсу, збереження його головного ресурсу та цінності – довіри вчителів і громадян.